Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان از ارسال کالا و اقلام ضروری به ارزش 263 میلیون تومان برای کمک‌رسانی به خانواده‌های آسیب‌ دیده در سیل اخیر در شهرستان‌های جاسک و بشاگرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ احمد پایان در خصوص اقدامات اولیه این نهاد پس از وقوع سیل در شرق استان ، گفت : کمیته امداد ضمن بررسی دقیق وضعیت خانواده‌های تحت حمایت این نهاد که در سیل اخیر دچار خسارت شده‌اند ، به منظور کمک به این خانواده‌های سیل‌زده نسبت به تأمین نیازهای اولیه و ضروری آن‌ها بعد از سیل اقدام نموده است و در همین راستا تاکنون 40 تن آرد و 10 تن برنج به ارزش 103 میلیون تومان از محل اعتبارات این نهاد تهیه و در مناطق سیل‌زده توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : علاوه بر اقداماتی که تاکنون انجام‌شده، هزار تخته پتو نیز به ارزش 135 میلیون تومان توسط کمیته امداد خریداری گردیده و در مرحله بارگیری و ارسال به مناطق سیل‌زده شرق استان می‌باشد.

پایان با بیان این مطلب که مردم نوع‌دوست استان هرمزگان همیشه درصحنه هستند و هموطنان آسیب‌دیده از سیل اخیر استان را فراموش نکردند، گفت: تاکنون کمک‌های اهدایی توسط خیران و مردم نیک‌اندیش نیز شامل آب‌معدنی، بخاری، پوشاک و بسته‌های غذایی بوده که به مناطق سیل‌زده استان ارسال شده است و همچنین با همکاری گروه‌های جهادی برنامه‌ریزی لازم جهت تهیه تعدادی لوازم گرم‌کننده (بخاری) بااعتباری به مبلغ 150 میلیون تومان انجام‌شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان خاطر نشان کرد: با توجه به تخریب تعدادی زیادی از منازل مددجویان در سیل اخیر و نداشتن سرپناه، در حال حاضر بازسازی منازل مددجویان مهم‌ترین و ضروری‌ترین خدمت مورد نیاز آن‌ها است و ارائه این خدمت به محرومین شرق استان نیازمند مشارکت آحاد مردم و خیران بزرگوار و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط با این نهاد می‌باشد.

پایان به پویش مردمی آغازشده توسط کمیته امداد اشاره و گفت: پویش مردمی «هموطن خانه‌ات را دوباره می‌سازیم» ویژه جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای بازسازی منازل خانواده‌های سیل‌زده در شرق استان هرمزگان راه‌اندازی شده است که مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های خود را به خانواده‌های سیل‎زده از طریق شماره‌گیری کد #076*۸۸۷۷* با تلفن همراه و یا از طریق واریز به شماره کارت 6037991899960169 بنام کمیته امداد نزد بانک ملی اهداء نمایند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده سلامت سیل کمیته امداد هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی

به گزارش خبرگزاری مهر، تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور با هدف تقویت حمایت از خانواده‌های زندانیان نیازمند، با حضور سیدمرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد و غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور امضا شد.

رئیس کمیته امداد در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با تاکید بر ضرورت ارتقای نظام عدالت اجتماعی و کنترل آسیب‌های اجتماعی، گفت: خوشبختانه شاهد تغییر نگاه جامعه در موضوع زندانیان و رشد آمار کمک‌های مردمی در زمینه رفع مشکلات این اقشار هستیم.

وی با اشاره به خدمات مختلف کمیته امداد به خانواده‌های زندانیان نیازمند، اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی و کسب و کار، تأمین اجاره و ودیعه مسکن، تأمین لوازم ضروری زندگی، احداث و خرید مسکن، هزینه تحصیل دانش‌آموزان، تأمین جهیزیه نوعروسان از جمله خدمات کمیته امداد به خانواده‌های زندانیان نیازمند است.

بختیاری تاکید کرد: سال گذشته در مجموع ۸۷۶ میلیارد تومان خدمات به خانواده‌های زندانیان نیازمند ارائه شد.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه بر اساس آمار بخش بزرگی از خانواده زندانیان از جرم سرپرست خود اطلاع نداشته‌اند، گفت: خانواده زندانیان در حالی به مشکلات معیشتی گرفتار می‌شوند که تقصیری از بابت جرم سرپرست خود ندارند و این وظیفه نهادهای حمایتی است که از آنان پشتیبانی شود.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه، خدمات ارائه شده به خانواده زندانیان تا سه ماه پس از آزادی تداوم می‌یابد تا سرپرست خانواده در این مدت با آرامش به دنبال کسب و کار و تأمین خانواده خود برود.

رئیس کمیته امداد با اشاره به تفاهم‌نامه پیشین این نهاد با سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور اظهار امیدواری کرد که تفاهم‌نامه پیش رو گام مهمی در ارتقای سطح همکاری‌های دو نهاد برای کمک‌رسانی به این اقشار محروم باشد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور نیز در این مراسم با بیان اینکه نباید جرم سرپرست خانواده موجب بروز آسیب‌های اجتماعی برای خانواده او شود، گفت: به دنبال توانمندسازی این خانواده از طریق معرفی آنان به کمیته امداد هستیم.

وی با تاکید بر اینکه خدمات کمیته امداد به ویژه در سال‌های اخیر منشأ خیر و برکت برای جامعه بوده است، افزود: کمیته امداد در حوزه خانواده زندانیان نیازمند خدمات بسیار خوبی از طریق سبد کالا، امور معیشتی و.. داشته که قابل تقدیر است.

کد خبر 6080837

دیگر خبرها

  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پرداخت تسهیلات ۵۵۰میلیاردی به مددجویان اردستان
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • ثبت‌نام ۴۵۶۵ حامی جدید برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین در هرمزگان
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • هزار و ۲۶۴ نوعروس خراسان‌جنوبی راهی خانه‌بخت شدند
  • واگذاری ۶۴۵ اشتراک رایگان گاز در استان چهارمحال‌ و بختیاری
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • واگذاری بیش از هزار واحد مسکن روستایی به مددجویان کمیته امداد هرمزگان
  • واگذاری ۱۰۳۹ واحد مسکن کمیته امداد ‌در استان هرمزگان