Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید امیر حسینی جو فرماندار ویژه تنکابن در طرح ارتقای سلامت دانش آموزان دختر دوره متوسطه دختر در تنکابن در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، با اشاره به اینکه در هفته شورای آموزش و پرورش برنامه ارتقای بهداشتی را در دستور کار قرار دادیم، گفت: هدف از این طرح بالابردن سطح آگاهی دانش آموزان، والدین و کارکنان مدرسه در جهت مواجهه با مسائل دوران بلوغ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در راستای این طرح یک سری ملزومات بهداشتی ویژه دختران نیازمند مدارس شهرستان تنکابن با همکاری معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل استان مازندران تهیه و توزیع گردید.
حسینی جو گفت:هرساله این برنامه به همراه برنامه‌های مکمل، ویتامین d، قرص آهن و برنامه‌های سفیران سلامت و آموزش و پیشگیری از بیماری‌های واگیر و غیر واگیر در  شهرستان تنکابن برگزار می‌گردد.   مدیر اداره آموزش پرورش تنکابن به همراه معاونین و فرماندار ویژه این شهرستان در دبیرستان فخرالسادات روستای قلعه گردن برای توزیع پک‌های بهداشتی بین دختران نیازمند حضور پیدا کردند.
۸۰ پک بهداشتی در بین دانش آموزان نیاز‌مند دختر دوره متوسطه در مدارس محروم این شهرستان توزیع شد.   انتهای پیام/س  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانش اموزان دختر ملزومات بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، در این مراسم خوشگوار معاون تربیت بدنی وسلامت آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه درمدارس کردستان ۴۴ هزار نفراز دانش آموزان به عنوان سفیران سلامت فعالیت میکنند گفت: دانش اموزان سفیر، در ۱۰ سرفصل، مباحث بهداشتی و سلامت را برای سبک زندگی سالم، پیشگیری از بیماری‌ها و خود مراقبتی به دیگردانش آموزان آموزش میدهند.

طیبی راد معاون پرورشی وفرهنگی آموزش وپرورش کردستان هم با بیان اینکه سلامت خانواده و مردمی سازی سلامت، شعار امسال سفیران سلامت است گفت: ارتقاء سلامت روحی، روانی و جسمی دانش آموزان با بکارگیری تغذیه سالم، تحرک و چابکی و نشاط از اهداف سند تحول بنیادین آموزش وپرورش است.

مفیدی رئیس آموزش و پرورش ناحیه ۲ سنندج هم با اشاره به اینکه ارتقاء سطح سواد دانش آموزان در ساحت تربیت زیستی وبدنی آموزش و پرورش از اهداف فعالیت‌های سفیران سلامت است گفت: این مهم از طرف دانش آموزان داوطلب در استان به صورت مطلوب انجام شده است.

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه های هفته سلامت با مشارکت مردم
  • تاکید بر برنامه ریزی مدون در حوزه های فرهنگی و اعتقادی دانش آموزان فیروزکوه
  • نگاه ویژه به ارتقای شاخص‌های آموزشی در سفر رئیس‌جمهور به سمنان
  • 44 هزار دانش آموز کردستانی سفیر سلامت
  • ۹۵ هزار نفر از دانش‌آموزان کرمانشاهی سفیر سلامت هستند
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • توزیع صد بسته بهداشتی بین دانش آموزان روستای ویدوجا
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم