Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت‌الاسلام احمد سالک کاشانی نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در نماز جمعه دیروز تهران گفت: حاج قاسم سلیمانی نه یک فرد بلکه یک مکتب است و این مکتب برخاسته از اسلام ناب است.

اخبار سیاسی- وی افزود: مکتب حاج قاسم یعنی ایمان عمیق و تقوای دقیق در این جهت با تمام ابعاد فردی، اجتماعی و حکومتی، این مکتب یعنی بصیرت‌افزایی و بینش بر مبنای جهان‌بینی اسلامی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مکتب حاج قاسم یعنی مکتب قاطعیت، شجاعت و قدرت برخورد با سران سلطه و استکبار جهانی، مکتب حاج قاسم یعنی مکتب وحدت حول محور ولایت و مکتب ایثار و ازخودگذشتگی.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس با اشاره به فضاسازی‌های برخی جریانات و ایجاد تجمعات توسط آنها در کشور اظهار داشت: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون جریاناتی که معاند با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی بودند دست به این کار می‌زدند و این مسأله گروه‌های مختلف با اندیشه‌های مختلفی را شامل می‌شود.

سالک خاطرنشان کرد: ما در این راستا در دهه شصت غائله بنی‌صدر را داریم که تبدیل به اپوزیسیون شد و همدستی او با منافقین را شاهد بودیم که در نهایت فرار را بر قرار ترجیح می‌دهد و با یک چهره زنانه و با چادر از کشور خارج می‌شود. 

وی افزود: لیبرال‌ها، دموکرات‌ها و مسائل دیگری که در این جهت بود و یا نهضت آزادی یا غائله آقای منتظری و مهدی هاشمی و موارد این چنینی از اتفاقات دهه شصت و اقدامات برخی جریان در جهت مخالفت با نظام جمهوری اسلامی بود. 

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: در دهه 70 موضوع کوی دانشگاه و در دهه 80 فتنه 88 را داشتیم و در ماه‌های اخیر موضوع بنزین را داشتیم که اغتشاشگران در لابه‌لای معترضان که حرف و اعتراض‌شان را مطرح می‌کردند دست به آشوب،‌ اغتشاش و تخریب زدند و در موضوع سقوط هواپیمای اوکراینی نیز به نام مسافران این هواپیما اما با هدفی دیگر شاهد تجمع برخی افراد بودیم. 

سالک خاطرنشان کرد: این تعداد اندکی که به بهانه‌های مختلف و با اهداف سیاسی خاص دست به تجمعات می‌زنند ملت ایران نیستند بلکه اینها لیدرهای آموزش‌دیده استکبار جهانی هستند که شکست‌های متعددی را از نظام جمهوری اسلامی و ملت ایران متحمل شده‌اند و آمریکا به دنبال این است که از این لیدرها استفاده کند و یک اغتشاش داخلی در ایران ایجاد کند و به خیال خود براندازی نظام را رقم بزند. 

وی افزود: اینها یک عده افراد معدود هستند که نظام جمهوری اسلامی با آنها برخورد می‌کند و مردم ما صفشان از این مزدوران جدا است. ملت ایران همان‌هایی هستند که در مراسم تشییع پیکر حاج قاسم و همرزمانش حضور میلیونی داشتند و یا در نماز جمعه روز گذشته تهران شرکت کردند، مردم ایران همان کسانی هستند که در نقاط مختلف این کشور پای سپاه و پای انقلاب ایستاده‌اند.

عضو فراکسیون روحانیت مجلس در پایان گفت: اگر این تعداد معدود قابل هدایت باشند نظام آنها را هدایت کند و اگر قابل هدایت هم نیستند و طبق ضوابط قانونی باید با آنها برخورد شود، نمی‌شود اجازه داد که امنیت مردم با وحدت مردم توسط چند نفر دچار خدشه و آسیب شود.  

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: سالک نماز جمعه حاج قاسم سلیمانی انقلاب سپاه سالک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روزافزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با صدور پیامی فرا رسیدن روز ارتش را گرامی داشت.

متن پیام به شرح زیر است:

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌کند.

پیام تاریخی و به موقع معمار کبیر انقلاب اسلامی در 29 فروردین 1358 حیات دوباره‌ای بر کالبد ارتش انقلابی دمید و با حمایت قاطعانه خویش مشت محکمی بر دهان مزدوران داخلی و بدخواهان ایران عزیز کوبید. این درایت و دوراندیشی حکیمانه بنیان گذار جمهوری اسلامی، زمینه ساز نقش مهم ارتش در دوران 8 سال دفاع مقدس شد و غیور مردان ارتش با شجاعت و ایثارگری مثال‌زدنی خود، نقشی کلیدی در دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور ایفا کردند. 

رژه روز ارتش در لویزان برگزار می‌شود

به فرموده‌ی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب امام خامنه‌ای (مدظله العالی): در دفاع مقدّس، جوهر ارتش جمهوری اسلامی ایران آشکار شد. ارتش در بخش‌های مختلف، با عناصر گوناگون خود توانست کار‌های درخشان و بزرگی را انجام بدهد.

اکنون که بیش از 4 دهه از حیات طیبه انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد، ارتش قهرمان با تحولات و پیشرفت‌های اعجاب انگیز در عرصه‌های گوناگون و حوزه‌های مختلف؛ نشان داد که نیرویی انقلابی و ولایتمدار و مقتدر در جهت پیشبرد آرمان‌های این نظام مقدس است.

امروز اقتدار، آمادگی و توانمندی بی نظیر ارتش جمهوری اسلامی خود به قدرتی بازدارنده تبدیل و غیورمردان ارتش دوشادوش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و در کنار سایر قوای نظامی و انتظامی کشور در جهت تحکیم اقتدار و امنیت این مرزو بوم جان بر کف و گوش به فرمانِ فرمانده معظم کل قوا، حاضرند تا همچون شیرانی غران در برابر هر تهدیدی از سوی دشمنان این مرز و بوم به میدان آمده و از ارزش‌های این نظام مقدس در هر گوشه‌ای از پهنه‌ی گیتی حراست و صیانت کنند.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، با درود به روح تابناک همه گلگون کفنان ارتش جمهوری اسلامی ایران، توفیق روز افزون آن نیروی الهی را در راستای تحقق حداکثری اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تا ظهور حضرت بقیة الله الاعظم (عج) از خداوند منان مسئلت می‌نمایند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بشریت به حقانیت موضع ایران در دفاع از فلسطین پی برده است
  • برگزاری تظاهرات حمایت از سپاه بعد از نماز جمعه
  • ارتش و سپاه در مقابل دشمنان جانانه ایستاده‌اند
  • شکست هیمنه صهیونیستها در عملیات وعده صادق سپاه
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • سپاه به اسراییل ثابت کرد که دفاع ما پشیمان کننده و بازدارنده است
  • تقدیر مردم رشت از سپاه پاسداران با اهدای گُل
  • تجمع اردستانی‌ها در حمایت از اقدام سپاه + فیلم
  • اقدام سپاه علیه رژیم غاصب صهیونیستی غرورآفرین بود
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران