Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده پلیس راه شمال استان کرمان گفت: با توجه به آغاز موج جدید بارش در استان از عصر امروز، هم اکنون تمامی محور‌ها باز و تردد روان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ سرهنگ علی اکبر نصیری فرمانده پلیس راه استان کرمان در این خصوص اظهار داشت: با ورود موج دوم بارندگی، ازعصر امروز شاهد بارش‌های مجدد در سطح جاده ها‌ی استان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: بارش‌ها از عصر امروز در محور‌های استان آغاز خواهد شد و در گردنه‌های کوهستانی به صورت برف و در سایر محور‌ها هم به صورت باران خواهد بود.

نصیری با اشاره به موج قبلی بارش‌ها که منجر به در راه ماندن برخی شهروندان در مسیر‌ها شد گفت: از شهروندان و هم استانی‌ها می خواهیم در ساعات پایانی شب در مسیر‌ها به ویژه گردنه‌های برف گیر تردد نکنند و در صورت لزوم تمامی تجهیزات ایمنی را همراه داشته باشند.

او تصریح کرد:اکنون در تمام راه‌های اصلی شمال استان تردد آسان است و خوشبختانه مشکلی نداریم.

فرمانده پلیس راه شمال استان از آمادگی کامل نیرو‌های پلیس راه در محور‌های اصلی و پرتردد خبر داد و اظهار داشت: با آغاز بارش‌ها اکیپ‌های مختلف در گردنه ها‌ی مهم شمال استان و سایر محور‌ها آماده کمک و کنترل ترافیک هستند.

موج جدید بارش‌ها از عصر امروز در استان کرمان آغاز خواهد شد و تا عصر دوشنبه ادامه خواهد یافت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استان کرمان پلیس راه پلیس راه استان جاده کنترل ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بارش‌های رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شرق استان باعث فعال شدن رودخانه‌های فصلی و ورود رواناب و جریان سیلابی به مسیر جاده‌ها و آب‌گرفتگی در محور بزرگراه نائین - اردستان - کاشان در محدوده مهراندوی ظفرقند شهرستان اردستان، محور کسوج اردستان - کاشان، زیرگذر زواره و کندی تردد شد.

وی افزود: بارش‌های رگباری در ارتفاعات قمصر و قهرود و فعال شدن رودخانه حیدر کاشان نیز باعث جریان یافتن رواناب و سیلاب و آب‌گرفتگی در مناطق دو، سه و چهار شهر کاشان، آب‌گرفتگی در منطقه فین، بلوار امام رضا، بالادست مسکن مهر، محور خرم دشت روستاهای دره، یزدل و جوینان، شهرک صنعتی جعفرآباد، محور فرودگاه کاشان و آب‌گرفتگی جاده ابوزید آباد شهرستان آران و بیدگل شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: آب‌گرفتگی و بارش‌های رگباری در روستای ارور، گردنه ملااحمد و گردنه زنجیرگاه شهرستان نائین نیز باعث آب‌گرفتگی معابر روستا و دو منزل مسکونی شد و شاهد آب‌گرفتگی جاده انارک، بودیم.

شیشه فروش ادامه داد: بارش‌ها همچنان در مناطق شمال و شمال شرق تا فردا صبح و در شهر اصفهان و مناطق مرکزی از بعدازظهر امروز تا فردا صبح ادامه دارد، همچنین امدادرسانی در مناطق تحت تأثیر توسط مدیریت بحران فرمانداری‌ها، اداره راهداری، هلال احمر، واحدهای آتش‌نشانی، پلیس راه، واحدهای خدمات شهری، شهرداری‌ها و دهیاران با تخلیه آب از منازل و معابر، ایمن سازی راه‌ها، انسداد موقت محورهای سیل‌گیر ادامه دارد و آماده‌باش عوامل امدادی با ابلاغ مدیریت بحران تا فردا تداوم خواهد داشت.

کد خبر 747271

دیگر خبرها

  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی
  • سیلابی شدن معابر شهری کاشان + فیلم
  • جاده هراز بازگشایی شد
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • بارش‌های رگباری و آب‌گرفتگی در شمال و شرق استان اصفهان + عکس
  • هراز بازگشایی شد/ ترافیک در محور کندوان
  • بارش باران در محور‌های البرز/جاده چالوس باز است
  • محور هراز مسدود است
  • محور هراز مسدود است/ بارندگی در راه ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است