Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:26:26 GMT

تجهیز ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت به زنجیر چرخ

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۰۹۳۰

تجهیز ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت به زنجیر چرخ

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران گفت: همه ۶ هزار اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در تردد اتوبوس‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ محمود ترفع، سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران درباره وضعیت اتوبوس‌ها و توجه به وقوع بارش برف در پایتخت اظهار داشت از شب گذشته همکاران ما در شرکت واحد همه خطوط اتوبوسرانی و عادی را سرکشی و بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری شهرداری مناطق همه مسیرهایی که اتوبوس های تندرو و عادی تردد دارند شن و نمک پاشیده شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ادامه دادبا توجه به اینکه از روز گذشته سازمان هواشناسی وضعیت جوی را برای روز جاری پیش‌بینی کرده بود تمهیدات لازم در اتوبوسرانی در نظر گرفته شد و همه اتوبوس‌ها مجهز به زنجیر چرخ و ضد یخ هستند.

ترفع خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس مشکل جدی در مورد شلوغی اتوبوس‌ها نداریم ولی برخی از ایستگاه‌ها ممکن است با ازدحام جمعیت بیشتری همراه باشند و به طور کلی ناوگان اتوبوسرانی حتی در مناطق شمالی تهران در حال خدمت رسانی به مسافران است.

وی گفت: همه حدود ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در ترددهای آنها گزارش نشده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتوبوس پایتخت خدمت رسانی به مسافران شهر تهران شهرداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند

تین نیوز

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ اعلام کرد: با عنایت به لزوم ارائه خدمات مطلوب تر به شهروندان در حوزه حمل و نقل، پایانه های حمل و نقل عمومی این منطقه تجهیز می شوند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سیدفرهاد خدابخشی اظهار کرد: با توجه به اینکه پایانه اتوبوسرانی شهرک شهید باقری دو دهه است که در این محله احداث شده، عملیات تجهیز این پایانه از اواخر سال گذشته آغاز شده که با اقدامات صورت گرفته، عملیات بتن ریزی فونداسیون دیوار محوطه و ساختمان آن به اتمام رسید .

خدابخشی افزود: عملیات محصور سازی پایانه مذکور در راستای ایجاد امنیت و جلوگیری از تردد خودرو های شخصی و بعضا برخورد با ناوگان اتوبوسرانی انجام گرفت.

وی تصریح کرد: همچنین این معاونت نسبت به احداث ابنیه جهت ایجاد محل استقرار ناظر خطوط اتوبوسرانی در این پایانه نیز اقدام نموده که این امر منجر به نظم دهی بیش از پیش تردد ناوگان، کاهش سر فاصله اعزام ناوگان و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه ها و باعث افزایش رضایتمندی شهروندان خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۲۲ در پایان افزود: عملیات تجهیز سایر پایانه های حمل و نقل عمومی نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران