Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن ۲۹ دیماه روز ملی هوای پاک کارگاه های آموزشی در سطح استان به منظور آشنایی با مباحث زیست محیطی با محوریت هوای پاک و مدیریت سبز برای دستگاه های اجرایی استان برگزار می شود.

وحید پورمردان امروز یکشنبه در کارگروه هوای پاک استان افزود: مدرسین کارگاههای فوق از میان کارشناسان مجرب اداره کل می باشند که در سراسر استان اقدام به تدریس مباحث زیست محیطی برای گروه هدف مذکور می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از برگزاری مسابقه تیراندازی در بین یگان حفاظت محیط زیست استان و در میدان تیر شهرستان زاهدان خبر داد.


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ادامه داد: از دیگر برنامه های اجرایی توسط این اداره کل به مناسبت روز ملی هوای پاک، حضور کارشناسان محیط زیست و محیط بانان در مدارس سطح استان و به منظور آشنا سازی کودکان با مباحث زیست محیطی است.


پورمردان بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی اداره کل، نواختن زنگ هوای پاک در روز ۲۹ دیماه در مدارس سطح استان، برگزاری جشنواره ۲۹ دیماه در برخی مدارس سطح استان، برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی با موضوع هوای پاک و ... را از جمله برنامه های در دست اقدام به مناسبت روز هوای پاک برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هواي پاك محیط زیست مدارس سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد

سید جلال موسوی رئیس اداره حفاظت محیط زیست اردکان گفت: بوتیمار یا غم‌خورک گونه‌ای پرنده آبچر است از راسته پلیکان‌سانان، خانواده حواصیلان. ویژگی اصل این پرنده که آن را از دیگر اعضای تیره حواصیلان متمایز می‌کند، گردن کوتاه‌تر آن است. 

موسوی ادامه داد: بعد از بررسی و معاینه اولیه با توجه به شرایط گونه و آسیب جدی به بال برای درمان به دامپزشک ارجاع داده شد. 

او افزود: از شهروندان خواهشمندیم در صورت مشاهده حیات وحش آسیب دیده و حتی تلف شده موارد را به تلفن گویا ۱۵۴۰ و یا همکاران این اداره اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • درخشش عکاس محیط زیست آذربایجان غربی در جشنواره ملی دانش سنتی محیط زیست
  • خطر حمله گاندو‌ها در کمین سیل‌زدگان
  • سیلاب و خطر خروج تمساح پوزه کوتاه
  • هشدار به سیل زدگان در سیستان و بلوچستان : مراقب تمساح باشید
  • هشدار حمله تمساح‌ها به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ؛ مراقب خروج گاندوها از برکه‌های محل زیستشان باشید
  • هشدار محیط زیست به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • سیلزدگان مراقب تمساح باشند
  • تخریب ساخت و ساز غیر مجاز در منطقه سیاهمزگی
  • استفاده از ظرفیت هنر در همایش ملی دانش سنتی محیط زیست
  • بوتیمار تحویل محیط زیست اردکان شد