Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@23:47:37 GMT

تعرفه ویزیت اتباع خارجی دو برابر تعیین شده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۰۹۴۱

تعرفه ویزیت اتباع خارجی دو برابر تعیین شده است

ایسنا/اردبیل معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل گفت: تعرفه ویزیت اتباع خارجی در مطب پزشکان دو برابر تعیین شده و هیچ پزشکی حق ندارد خارج از این قاعده مبلغی مازاد دریافت کند.

محمدرضا رضائی بنا در گفتگو با ایسنا، اظهار کرد: فعال کردن بخش توریسم درمانی فرصت خوبی را برای گروه‌های مختلف جامعه به وجود آورده تا از قبل حضور اتباع آذری در شهرهای مختلف استان برای مداوا بتوانند به رونق اقتصادی خود کمک کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضرورت تکریم اتباع خارجی را در مراجعه به مطب پزشکان و مراکز بیمارستانی یادآور شد و خاطرنشان کرد: هیچ پزشک و کادر بیمارستانی حق ندارد رفتار ناشایستی را با اتباع خارجی داشته باشد و ما تعرفه ویزیت اتباع خارجی را به مطب پزشکان و مراکز درمانی اعلام کردیم و خارج از این مبلغ کسی حق اضافه دریافت از بیماران آذری را ندارد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل در مورد ویزیت دسته‌جمعی بیماران در برخی از مطب‌ها نیز گفت: این کار غیرقانونی است و ما از همه پزشکان خواسته‌ایم در راستای رفاه حال بیماران و رعایت حریم خصوصی آنها از ورود گروهی بیماران به محل ویزیت پرهیز کرده و این عملیات را به نوبت انجام دهند.

رضائی بنا به کمبود واحدهای مسکونی برای اسکان پزشکان در شهرهای محروم و مرزی استان اشاره و تصریح کرد: انتظار داریم شورای شهر و شهرداری‌ها به تامین خانه پزشک و تامین محل اقامت آنها اقدام کنند تا پزشکان دغدغه‌ای از بابت حضور مستمر و مداوم در شهرهای مرزی نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمام مطب پزشکان موظف به استفاده از کارتخوان شده‌اند و ما با نظارت‌های منظم و دقیق و محسوس و غیرمحسوس سعی داریم تا با موارد تخلف در این زمینه با تذکر و پیگیری برخورد کرده و همه مطب پزشکان را موظف به استفاده از کارتخوان کنیم.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان اردبیل افزود: همه ساله در سه ماه پائیز خلائی را در جذب پزشک شاهد هستیم که با اجرای طرح پزشکان و حضور آنها در مناطق مختلف بخشی از خلاها جبران شده و به نوعی نگرانی اهالی از استقرار پزشکان متخصص و فوق تخصص رفع می‌شود.

رضائی بنا در پایان تصریح کرد: براساس نرم تعریف شده بیمارستان‌ها و مراکز درمانی در سطح استان به تجهیزات و امکانات مدرن مجهز می‌شوند که امیدواریم در سال‌های آینده همه مجموعه‌ها و مراکز درمانی به امکانات مدرن تجهیز شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اتباع خارجی حق ويزيت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، اکرم فرهادی صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران گفت: یکی از عوامل اصلی ماندگاری پزشکان و بیتوته بودن آن‌ها در مراکز خدمات جامع سلامت، وجود محل زیست مناسب پزشکان است و با احداث مکان‌های مناسب تمام تلاشمان را می‌کنیم تا راه ارائه خدمات سلامت باکیفیت بالاتر به مردم با حضور همیشگی پزشکان هموار شود.

وی تصریح کرد: پانسیون پزشکان دالکی در زمینی به مساحت ۱۰۰ مترمربع و اعتبار ۳۰ میلیارد ریال در محوطه مرکز خدمات جامع سلامت دالکی احداث خواهد شد.

فرهادی گفت: شهر دالکی با جمعیتی در حدود ۹ هزار نفر، به دلیل قرار گرفتن در محور مواصلاتی استان بوشهر به استان فارس، بار مراجعات به بخش درمانی مرکز خدمات جامع سلامت دالکی بالا است و باید توجه بیشتری به زیرساخت‌های درمانی در این شهر شود.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر ضمن تقدیر از تلاش‌های شبکه بهداشت و درمان دشتستان در خصوص پیگیری و ارتقا زیرساخت‌های بهداشتی این شهرستان خاطرنشان کرد: باعث افتخار است که قدم‌هایی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم برداریم و با تکمیل زیرساخت‌ها، سطح پاسخگویی به نیازهای بهداشتی درمانی مردم بیش‌ازپیش ارتقا می‌یابد.

کد خبر 6088250

دیگر خبرها

  • فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان آغاز می‌شود
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • عملیات اجرای پانسیون پزشکان دالکی شهرستان دشتستان آغاز شد
  • در حاشیه خبرهای فارس ؛ دریافت تعرفه های سنگین برخی پزشکان
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات پزشکان و مراکز درمانی طرف قرارداد
  • پرداخت ۲۲۵۰ میلیارد تومان از مطالبات داروخانه‌ها و پزشکان طرف قرارداد تأمین‌اجتماعی