Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس قانون اجازه خروج زن از کشور به عهده مرد است و زوجه برای دریافت پاسپورت باید اجازه همسر خود را داشته باشد اما گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که زوجه همسر خود را ممنوع الخروج می‌کند و اجازه خروج از کشور را از شوهر خود بگیرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، زن برای دریافت مهریه خود می‌تواند به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه کند و پس از آن با صدور اجرائیه نسبت به توقیف اموال مرد اقدام کند، در همین زمان زوجه می‌تواند تقاضای ممنوع الخروج شدن شوهر خود را هم به دلیل عدم پرداخت بدهی را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آنکه شوهر مهریه همسر خود را پرداخت کند و زن تقاضای رفع ممنوع الخروجی همسر خود را بار دیگر داشته باشد، دادگاه می‌تواند حکم ممنوع الخروجی شوهر را از بین ببرد.

البته مردانی که شغل آنها به گونه‌ای است که باید حتما خارج از کشور به فعالیت خود ادامه دهند، ممنوع الخروج نمی‌شوند.

لینک کوتاه: asriran.com/002yZW

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: زن شوهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!

دوندگان آفریقایی در هماهنگی با دونده چینی گذاشتند او به راحتی فاتح نیمه‌ماراتن چین شود

طرفداری | برگزارکنندگان نیمه‌ماراتن پکن در حال بررسی سلامت مسابقات هستند چرا که به‌نظر می‌رسد دو دونده کنیایی و یک دونده اتیوپیایی عمدا به دونده چینی اجازه دادند تا قهرمان شود.

به گزارش گاردین، فیلم‌برداری از چند صد متر پایانی این نیمه‌ماراتن نشان می‌دهد که سه دونده آفریقایی عمدا سرعت‌شان را کم کرده‌اند و به تشویق هه جی چینی می‌پردازند تا نفر اول شود. این چهار دونده که کل مسابقه را پابه‌پای یک‌دیگر دویدند، در مترهای پایانی این نیمه‌ماراتن خودشان را عقب انداختند تا هه اولین نفری باشد که از خط پایان عبور کند. 

ویلی منانگات، دونده کنیایی در خصوص شایعات مطرح شده درباره تبانی برای اول شدن دونده چینی به بی‌بی‌سی گفت: 

برای رقابت کردن آن‌جا نبودم و این مسابقه برایم جنبه رقابتی نداشت. هه اول شد چون دوست من است و برای او در ماراتن ووژی دویدم. مشکلی از این بابت نیست چون باهم دوستیم.

منانگات همچنین اشاره کرد او و سه دونده آفریقایی دیگر که یکی از آن‌ها مسابقه را به پایان نرساند، استخدام شده بودند تا هه رکورد نیمه‌ماراتن چین را بزند. اگرچه این دونده چینی نتوانست رکورد ماراتن چین را جابه‌جا کند. هه با ثبت زمان 1 ساعت و 3 دقیقه و 44 ثانیه، 1 دقیقه و 11 ثانیه برای جابه‌جا کردن رکورد چین کم آورد. 

فدراسیون جهانی دوومیدانی با انتشار بیانیه‌ای در خصوص این رسوایی، این موضع را گرفت:

 از فیلم‌هایی که در نیمه‌ماراتن پکن به صورت آنلاین در حال پخش است، مطلع هستیم و می‌دانیم که در حال حاضر تحقیقاتی توسط مقامات محلی مربوطه در حال انجام است. در اولویت اصلی اتحادیه جهانی دوومیدانی، حفظ سلامت ورزش ما قرار دارد، در حالی که این تحقیقات در حال انجام است، نمی‌توانیم اظهار نظر بیشتری کنیم.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • رسوایی در ماراتن پکن؛ به دونده چینی اجازه دادند قهرمان شود!
  • لایو جنجالی بهاره رهنما از کالیفرنیا درباره شوهر کردنش
  • ورود سگ به بوستان‌های تهران ممنوع شد
  • ورود سگ‌ها به بوستان‌ها ممنوع است
  • ◄ کسر و دریافت هرگونه وجه از مالکان و رانندگان اتوبوس ممنوع است
  • چالش‌های رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران
  • گام پایانی ذوب‌آهن در آمل برای نیمه‌نهایی / تماشاگران کاله اجازه صعود می‌دهند؟
  • هدیه عجیب برای تولد مهران مدیری
  • تیغه چاقوی شوهر در قلب زنی که طلاق می‌خواست | مرد همسرکش بخشیده شد چون...
  • اجازه انتشار تصاویر را نداریم ... ؛  اعتراف شبکه ۲۴ اسرائیل