Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: حادثه رانندگی در محور کرمان به زاهدان، یک کشته و ۲۰ مجروح بر جای گذاشت. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۱ استانها سیستان و بلوچستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کنارک، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، فریبرز راشدی اظهار داشت: شنبه شب بر اثر برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافری با گاردریل کنار جاده در محور کرمان به زاهدان حوالی «نصرت آباد» متأسفانه یک نفر کشته و 20 نفر مجروح شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تصادف مرگبار درمیدان چهارشیر اهواز؛ سرعت زیاد جان سرنشینان ال نود را گرفت + تصاویربوشهر| 5 نفر در تصادف پراید با کامیون در محور دشتستان - تنگستان کشته شدند8 درصد تلفات جاده‌ای و تصادفات استان فارس در کمربندی شیراز رخ می‌دهد

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به اینکه پس از این حادثه بلافاصله آمبولانس‌های اورژانس به محل اعزام شدند، افزود: مجروحان این حادثه توسط این آمبولانس‌ها به بیمارستان‌های شهرستان زاهدان منتقل شدند.

انتهای پیام/392/ش

R7843/P/S6,65/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین،  سرهنگ علیرضا رضایی روز چهارشنبه اظهار کرد: ساعت ۱۲ و پنج دقیقه ظهر امروز با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر یک کمربندی قاین بلافاصله ماموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند یک سواری سمند که از بیرجند به سمت گناباد در حرکت بود با سمند دیگر از سمت مقابل در کمربندی قاین در شرایط بارانی و لغزندگی به صورت رخ به رخ برخورد کرده که بر اثر این حادثه ۲ نفر جان خود را از دست دادند و پنج نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان جنوبی بیان کرد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه در دست بررسی است.

وی گفت: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی مورد پرهیز کنند تا شاهد این گونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و پنج مصدوم بر اثر تصادف در خراسان جنوبی
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • یک کشته و دو مصدوم در حادثه رانندگی محور خرمشهر_اهواز
  • تصادف در جاده گچساران_ بهبهان چهار کشته و مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • انحراف اتوبوس از جاده در کرمان ۳۵ حادثه‌دیده برجای گذاشت
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • یک کشته و ۳ مصدوم در حادثه برخورد کامیون با تریلی در کرمان