Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-16@19:24:12 GMT

هنرسرای خورشید میزبان گروه صحنه ای حیران

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۰۴۳

هنرسرای خورشید میزبان گروه صحنه ای حیران

سومین کنسرت رسمی گروه موسیقی "حیران"، یکم و دوم بهمن ماه در هنرسرای خورشید برگزار می شود.

به گزارش ایمنا، امیرحسین صمدانیانگفت: این گروه فعالیت خود را از سال ۹۲ آغاز کرد و این سومین کنسرت رسمی گروه حیران است.

سرپرست گروه حیران ادامه داد: کنسرت گروه موسیقی "حیران" به همراه دف نوازان و به خوانندگی رسا هارونی، نوازندگی ۶ ساز ملودی و ۲۳ دف نواز، عصر سه شنبه یکم بهمن ماه ساعت ۱۸ و ۲۰:۳۰ و عصر چهارشنبه دوم بهمن ماه ساعت ۱۹:۳۰ در هنرسرای خورشید وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان به اجرای برنامه می پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این کنسرت قطعات نقش جهان، روسری آّبی، نغمه عاشقانه، تکنوازی سنتور، نوروز ، دونوازی کوبه، ساز و آواز، صبح آزادی، بهار شیراز، تکنوازی کوبه و زندگی کن اجرا می شود.

گفتنی است؛ علاقه مندان برای تهیه بلیط می توانند به سایت navayemehr.ir  مراجعه کنند.

کد خبر 406378

منبع: ایمنا

کلیدواژه: موسیقی موسیقی سنتی کنسرت موسیقی هنرسرای خورشید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»

حضور علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس در کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» مورد توجه حاضران و همشهریانش در کنسرت قرار گرفت.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی کنسرت، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی فوتبال ایران و پرسپولیس شامگاه یکشنبه- ۲۶ فروردین ماه- با حضور در کنسرت لُری گروه «تال» به سرپرستی فرج علیپور حمایت همه جانبه خود را از همشهری‌هایش در پایتخت نشان داد و در اکثر لحظات حضورش در سالن، در حال همخوانی با حضار و گروه بود.

علیپور هنگام معرفی بیرانوند در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران گفت: قهرمان لُرستان امشب در کنسرت «تال» است و از این بابت خوشحالیم؛ علیرضا بیرانوند.

فرج علیپور خواننده، نوازنده کمانچه و بداهه‌نواز موسیقی مقامی لرستان، خواننده و از مشاهیر موسیقی لرستان است که در این کنسرت با تک نوازی‌های متعدد و درخشان با ساز کمانچه، بار دیگر درخشید و با تشویق و تحسین متعدد از سوی دوستدارانش در سالن مواجه شد.

کنسرت گروه موسیقی لُری «تال» به سپرستی فرج علیپور ۲۶ فروردین ماه سانس‌های ۱۹ و ۲۲ در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه رفت و شبی شاد و پرانرژی را برای مخاطبان این سبک از موسیقی اقوام ایران ساخت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: حضور علیرضا بیرانوند به همراه فرزندش روی سکو‌های ورزشگاه آزادی (فیلم) حضور چهره‌های سرشناس فوتبالی در مراسم همسر زنوزی (فیلم)

دیگر خبرها

  • آمار مجوز‌های دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آمار مجوزهای دفتر موسیقی در سه ماه پایانی ۱۴۰۲ /۷۰۶ کنسرت روی صحنه رفتند
  • آغاز فروش ون‌ اینرودز توسط بهمن موتور (+ جدول فروش و قیمت)
  • داود آزاد به صحنه می‌رود
  • یزد، میزبان سومین اردوی تیم والیبال پسران نوجوان
  • همخوانی علیرضا بیرانوند در کنسرت لُری «تال»
  • علیرضا بیرانوند بالاخره به کنسرت فرج علیپور آمد
  • ون‌باری اینرودز به فروش می‌رسد
  • برگزاری سومین رویداد بین المللی نوروتاک
  • جنجال در کنسرت فرزاد فرزین؛ پخش صدای آقای خواننده در حین سکوت روی صحنه (فیلم)