Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه ۲-۱ سویا را شکست بدهد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

شاگردان زین الدین زیدان در رئال مادرید  که چند روز قبل موفق شدند سوپرکاپ اسپانیا را فتح کنند، دیشب در دیداری جذاب و تماشایی و با درخشش کاسمیرو، سویا را از پیش رو برداشتند.

سویا بازی را بهتر آغاز کرد و بازیکنان این تیم در دقایق ابتدایی بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما بازی خیلی زود متعادل شد و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این رئالی ها بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما آنها هم در ایجاد موقعیت روی دروازه ها حریف توفیقی نداشتند. اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۲۴ ایجاد شد؛ جایی که پاس لوکا مودریچ، کاسمیرو را در موقعیت شوتزنی قرار داد اما ضربه این بازیکن از فاصله ۲۵ متری از کنار دروازه سویا به بیرون رفت.

پس از آن نوبت بازیکنان میهمان بود که حملات شان را از سر بگیرند و در دقیقه ۳۰، روی ارسال دیدنی اِوِر بانگا، این لوک دی یونگ بود که با ضربه سر دروازه تیبو کورتوا را باز کرد اما داور بعد از استفاده از VAR، خطای کودلی روی میلیتائو را اعلام کرد و گل را نپذیرفت.

فشار حملات سویا در دقایق پایانی هم ادامه پیدا کرد و بازیکنان این تیم تلاش زیادی کردند تا در همان نیمه اول دروازه رئال را باز کنند اما این اتفاق رخ نداد و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند تا اینکه سرانجام در دقیقه ۵۷ به گل اول بازی رسیدند. روی پاس پشت پای عالی از یوویچ بود که کاسمیرو درون محوطه جریمه سویا صاحب موقعیت شد و با یک ضربه دقیق کار را تمام کرد.

بعد از این گل هم برتری رئال ادامه پیدا کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه ۶۳، وینیسیوس جونیور با یک حرکت انفرادی عالی، اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه سویا پیدا نکرد.

در مقابل، این سویا بود که یک دقیقه بعد به گل تساوی رسید. این بار روی حرکت خوب منیر الحدادی بود که دی یونگ صاحب موقعیت شد و ضربه پای چپ دیدنی اش، دور از دستان کورتوا، وارد دروازه شد.

اما این نتیجه هم چندان پایدار نبود و در دقیقه ۶۹، رئال بار دیگر پیش افتاد. لوکاس واسکز که در سمت راست زمین صاحب توپ شده بود، با یک ارسال دیدنی، کاسمیرو را صاحب موقعیت کرد و او هم با یک ضربه سر مطمئن، گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

۵ دقیقه بعد، چیزی نمانده بود که کاسمیرو هت‌تریکش در این دیدار را کامل کند اما شوت او به شکل خطرناکی از کنار دروازه سویا به بیرون رفت.

در دقایق پایانی هر دو تیم تلاش زیادی برای زدن گل های بعدی انجام دادند و هر یک صاحب موقعیت های خوبی شدند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت بازی با نتیجه ۲-۱ به سود رئال مادرید به پایان رسید.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: سویا رئال مادرید رئال مادرید سویا لالیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است

مهاجم 33 ساله اسپانیول که به طور قرضی برای رئال مادرید بازی می‌کند، مورد توجه منچستریونایتد قرار گرفته‌است

طرفداری | به گزارش رلوو، دو تن از اعضای تیم مدیریت ورزشی منچستریونایتد چند هفته قبل به اسپانیا سفر کرده و وضعیت چند بازیکن از جمله خوسلو را جویا شدند. هرچند قرار است دن اشورث کارش به عنوان مدیرورزشی جدید شیاطین سرخ را از تابستان شروع کند اما سران این باشگاه از همین حالا جستجوها برای تقویت ترکیبشان را آغاز کرده‌اند.

خوسلو به طور قرضی برای رئال مادرید توپ می‌زند و سابقه 4 فصل حضور در لیگ برتر انگلیس با پیراهن تیم‌های استوک سیتی و نیوکاسل را در کارنامه دارد. سران منچستریونایتد به سبب ویژگی‌های فیزیکی ایده‌آل و همچنین تجربه بالای خوسلو، او را گزینه‌ای مناسب برای نیمکت‌ راسموس هویلوند می‌دانند. با وجود علاقه منچستریونایتد، اولویت خوسلو ادامه حضور در رئال مادرید است و همان‌طور که خودش هم قبلا گفته بود، دوست دارد دست کم به مدت یک فصل دیگر در سانتیاگو برنابئو بازی کند. خوسلو در فصل جاری عملکرد خوبی در پیراهن رئال مادرید داشته و موفق به ثبت آمار 13 گل و 3 پاس گل شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • پلی به گذشته - بریس رونالدو نازاریو با پیراهن رئال مادرید مقابل سویا (2004/3/28) / فیلم
  • کامبک به سمت لیگ برتر در بازی بزرگ
  • در بازی آرژانتین رخ داد: موقعیت از دست‌رفته قرن! (عکس)
  • خلاصه بازی برزیل 3 - اسپانیا 3
  • انگلیس ۲- بلژیک ۲: بیلینگام و نجات در دقیقه ۹۵ + لحظات حساس بازی
  • انگلیس 2- بلژیک 2: بیلینگام و نجات در دقیقه 90+5!
  • آلمان 2- هلند 1، پارتی صورتی!
  • خلاصه بازی ایران و ترکمنستان + فیلم
  • بهترین تیم‌های اروپا از حیث خلق موقعیت در جریان بازی