Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در گروه الف رقابت‌های گروه دوم لیگ دسته یک والیبال نوجوانان کشور در آمل، هورسان رامسر ۳ بر ۲ از سد دشتستان بوشهر گذشت و اسپورت هوشیار تبریز نیز با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب کیمیاگر تهران شد.

اما در گروه ب مسابقات، ابتدا ادیما نور با حساب ۳ بر صفر از سد شهرداری کرج گذشت و در دیگر بازی برگزار شده این گروه هم خوش سیما آمل، میزبان مسابقات با نتیجه قاطع ۳ بر صفر نیروی زمینی تهران را شکست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گروه دوم رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال نوجوانان کشور با شرکت ۱۰ تیم در دو گروه به صورت دوره‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته یک والیبال نوجوانان کشور نیروی زمینی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان

رضا سابکی افزود: مرحله اول کنکور ۱۴۰۳ صبح امروز با برگزاری آزمون ریاضی و علوم انسانی آغاز شد و در نوبت عصر نیز آزمون‌های گروه آزمایشی زبان و هنر و فردا نیز آزمون گروه آزمایشی علوم تجربی برگزار خواهد شد. 

سابکی تصریح کرد: ۹۲۷ نفر داوطلب دلگانی در مرحله اول کنکور سال ۴۰۳ ثبت نام کردند که ۶۵۷ نفر از آنان زن و ۲۷۰ نفر مرد هستند. 

وی گفت: این آزمون‌ها در شهرستان دلگان در پنج حوزه امتحانی برگزار می‌شود که ۱۳۰ نفر عوامل اجرایی، نظارت و حفاظت آن بر عهده دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • آغاز رقابت ۹۲۷ نفر داوطلب کنکور در دلگان
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آغاز رقابت ۱۷ هزار و ۵۱۴ داوطلب در کنکور سراسری در قم
  • آغاز رقابت بیش از ده هزار داوطلب کنکور در استان سمنان
  • آغاز ماراتن آزمون سراسری در لرستان
  • آغاز بزرگترین رقابت علمی کشور
  • لیگ دسته دوفوتسال بزرگسالان کشور
  • صعود آینده‌سازان نجف‌آباد به لیگ دسته یک هندبال کشور