Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان از بارش برف و باران در همه شهرستان‌های این استان خبر داد و گفت: استان سمنان این هفته پذیرای دو موج بارشی است .

نادیا میرشجاع در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بارش‌های ناشی از این دو موج بارشی به صورت برف و باران خواهد بود و موج دوم آن نیز شدیدتر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش‌ها از شب گذشته شروع شده افزود: بیشترین بارش شب گذشته در ایوانکی گرمسار بوده که 4.8 میلی‌متر بارندگی و 1.5 سانتیمتر برف به همراه داشته است.
وی از تشدید بارش‌ها از امروز در اکثر نقاط استان خبر داد و افزود: در حال حاضر سرتاسر این ستان شاهد بارش برف و باران است.

سرپرست پیش‌بینی هواشناسی استان سمنان با بیان اینکه بارش‌ها در مناطق مرتفع، سردسیر و کوهستانی به صورت برف است تصریح کرد: تا پایان این هفته استان سمنان تحت‌تاثیر دو موج بارشی است که موج اول تا فردا 30 دی‌ماه منجر به بارش‌هایی در استان خواهد شد.
وی با بیان اینکه از فردا شاهد کاهش دمای هوا 3 تا 5 درجه‌ای در استان خواهیم بود اظهار کرد: موج دوم بارش‌ها از چهارشنبه وارد استان خواهد شد و شدت بارش‌های آن در بعدازظهر پنج شنبه شروع و روز جمعه خواهد بود.

این کارشناس هواشناسی در پاسخ به پرسش ایسنا در خصوص شدت وزش بادها در این استان گفت: شدت بادها از چهارشنبه تا شنبه هفته آینده در مناطق بادخیز استان و از جمله در غرب استان و به خصوص مناطق مرکزی و جنوب غربی استان بیشتر می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هواشناسي بارش برف و باران سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز  کرمان به نقل از هواشناسی کرمان، طبق بررسی آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته جاری علاوه بر افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه ای در استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش بینی می شود وبا توجه به شدت و نوع بارش‌‎ها آبگرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل ها و طغیان رودخانه‌ها در  این مناطق  احتمال دارد.

بر اساس این گزارش، از ابتدای هفته آینده نیز از شدت ناپایداری های جوی کاسته می شود و در  بیشتر مناطق جوی نسبتا پایدار مورد انتظار است.

همچنین در دماهای ثبت شده ۲۴ ساعت گذشته استان کرمان لاله زار با دمای یک درجه سردترین، ریگان با دمای ۳۶ درجه گرمترین مناطق استان بوده اند.

بیشینه و کمینه دمای شهر کرمان نیز به ترتیب ۲۰ و ۱۱ درجه ثبت شده است.

 

دیگر خبرها

  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • باران رگباری ، تگرگ ،صاعقه و تندبادهای لحظه ای در کرمان
  • اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای بارش باران و تگرگ در کرمان
  • پیش بینی افزایش ابر و بارش باران در کرمان
  • بارش باران در اقصی نقاط استان سمنان/ جاده ها لغزنده هستند
  • بارش باران بهاری در لرستان و خوشحالی مردم
  • پیش بینی بارش رگباری باران و تگرگ در البرز
  • فعالیت سامانه بارشی در کرمانشاه تا پایان امروز ادامه دارد
  • آماده باش هلال احمر در پی بارش رگباری باران و تندباد
  • ورود سامانه بارشی به اصفهان / پیش‌بینی سیلاب و تندبادهای لحظه‌ای در استان