Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان رضوی گفت: ایجاد قطب‌های درمانی خراسان رضوی به عنوان اولویت پیگیری می‌شود زیرا رضایت‌مندی مردم را در پی دارد. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۵ استانها خراسان رضوی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار اعضای هیئت مدیره دانشگاه علوم پزشکی مشهد که در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد قطب‌های درمانی اقدام زیربنایی قابل توجهی در حوزه بهداشت و درمان استان محسوب می‌شود که رضایت‌مندی مردم را در پی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر رعایت توازن در توزیع پزشکان متخصص و تجهیزات پزشکی در استان، افزود: هر چقدر شبکه بهداشت و خدمات مربوط به آن گسترش پیدا کند، حوزه بهداشت و سلامت ارتقاء پیدا خواهد کرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تاثیر خشونت در وقوع جرایم، افزود: در قالب مراکز روان پزشکی، کارشناسان و متخصصان این حوزه می‌توانند با فراهم کردن زمینه بالاتر رفتن آستانه تحمل مردم، در میزان ارتکاب جرم و سلامت تاثیر مثبت داشته باشند.

«بدهکاری کلان» علوم پزشکی گیلان نتیجه ضعف مدیریت استانی استخدمت‌رسانی تیم‌های پزشکی بسیجی در مناطق سیل‌زده سیستان‌و‌بلوچستانپزشکی قانونی البرز در سطح ملی خدمات ارائه می‌دهد

رزم‌حسینی ابراز کرد: بهتر است دانشگاه علوم پزشکی به عنوان دانشگاه مادر جلساتی را با روسای دانشگاه علوم پزشکی استان برگزار و جلسات تخصصی در بخش سلامت را همچنان دنبال کند. در این مسیر و در صورت لزوم از اختیارات استانی هم استفاده خواهیم کرد.

وی بخش سلامت را تاثیرگذار در حوزه امنیت استان دانست و گفت: اگر نظام ارجاع به عنوان پایلوت در خراسان رضوی ساماندهی و مردم آموزش‌های لازم را ببینند از نظر بالا رفتن شاخص‌های سلامت مردم بسیار ارزشمند خواهد بود.

در این دیدار مشهد محمدحسین بحرینی‌طوسی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی در خصوص سرمایه‌گذاری در بخش سلامت استان اعلام آمادگی کرد و افزود: در این راستا تلاش‌هایی صورت گرفته اما به نتیجه نرسیده است، لذا درخواست می‌کنیم با کمک استاندار خراسان رضوی، نگاه بخش خصوصی در مورد دانشگاه علوم پزشکی تغییر کند.

انتهای پیام/281/ش

R41347/P/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود

ایسنا/هرمزگان دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان گفت: نمایشگاه سلامت با هدف تقویت نقش خودمراقبتی در سلامت عمومی برگزار می‌شود.

رویا جهانگیری، امروز (ششم اردیبهشت ماه)، ضمن گرامی داشت فرا رسیدن هفته سلامت از یکم تا هفتم اردیبهشت ماه با شعار سلامت خانواده و مردمی‌سازی سلامت، اظهار کرد: به منظور گرامیداشت این هفته و یادآوری نقش خود مراقبتی در سلامت عمومی و جامعه و برنامه‌ریزی جهت ارتقای آن، نمایشگاه و جشنواره هفته سلامت برگزار و برنامه‌های متعددی متناسب با شعار هفته سلامت برگزار خواهد شد.

 وی با اشاره به اینکه در روزهای ششم و هفتم اردیبهشت ماه نمایشگاه هفته سلامت، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۲ در بلوار ساحلی پارک غدیر زیر پرچم برپا می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون ، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان انجام می‌شود. همچنین عملکرد دانشگاه علوم پزشکی، معاونت‌ها، دانشکده‌ها و بیمارستان‌ها و دستگاه های اجرایی همکار در حوزه سلامت در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته سلامت دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان، ضمن قدردانی از ادارات و سازمان‌هایی که در انجام این مهم با دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان همکاری دارند گفت: در این نمایشگاه ۳۰ غرفه خدمت رسان برپا و علاوه بر خدمات سلامت محور مسابقه و جنگ شادی برگزار می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نمایشگاه سلامت در هرمزگان برگزار می‌شود
  • بیش از سه هزار و ۵۰۰ دوز واکسن سرخک در خراسان رضوی تزریق شد
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • آیین افتتاح کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • گشایش کلینیک تخصصی درمانی محمد شهر کرج
  • ثبت بیش از ۲۰ هزار حیوان گزیدگی در خراسان رضوی
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی
  • دیدار جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی با نماینده ولی فقیه در استان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان به مناسبت هفته سلامت