Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@01:09:57 GMT

صدور بیش از ۳ هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۵۳۳

صدور بیش از ۳ هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو

شهردار منطقه دو قم از صدور بیش از 3 هزار اخطار فاضلاب خانگی در منطقه دو خبر داد.

رضا رحیمی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم، با بیان اینکه جمعیت کل خانوارهای ساکن در منطقه دو قم بیش از 54 هزار خانوار است، اظهار کرد: مساحت خالص معابر و شوارع این منطقه بیش از یک میلیون و 940 هزار مترمربع و مساحت معابر اصلی منطقه هم حدود یک میلیون و 412 مترمربع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار منطقه دو قم با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در حوزه خدمات‌شهری در این منطقه اظهار کرد: با توجه به وسعت منطقه و جمعیت بالای آن پیمانی در راستای تامین نظافت و امور خدمات شهری منطقه منعقد شده است.
وی با تاکید بر اینکه هزینه نظافت شهری در منطقه به ازای هر مترمربع هرساله افزایش می یابد، افزود: روزانه بیش از 120 تن پسماند از سطح این منطقه جمع‌آوری می‌شود.
رحیمی یکی از مشکلات این منطقه را بحث فاضلاب دانست و گفت: تاکنون 3 هزار و 320 اخطاریه مرحله اول و دوم فاضلاب برای ساکنین منطقه صادر شده و به بیش از 5 هزار نفر نیز آموزش‌های مرتبط با فاضلاب خانگی داده شده است.
وی با بیان اینکه 118 هزار متر نهر در منطقه دو وجود دارد، گفت: 124 نیروی پاکبان در شب، 10 نیرو پاکبان در روز، 28 پیک بهداشت در شب، 7 پیک بهداشت در روز، 6 سرکارگر، 2 نیروی اداری و 3 نیروی شستشوی امور مرتبط با نظافت منطقه را انجام می‌دهند.

انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: فاضلاب قم خدمات شهری رحیمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و تامین نظم و امنیت در سطح اماکن عمومی، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن پلیس امنیت عمومی نیشابور با همکاری اتاق اصناف اجرا شد.

سرهنگ حسین احمدی با اشاره به دریافت گزارشات مردمی و همچنین مشاهدات میدانی در خصوص عدم رعایت قوانین و مقررات توسط برخی از واحد‌های صنفی گفت: با توجه به عدم رعایت قانون و در راستای پاسخگویی به مطالبات مردم، با ارزیابی‌های صورت گرفته از ۵۲ واحد صنفی بازدید که ۹مورد تذکر و اخطار پلمب صادر و ۸ واحد صنفی بدلیل عدم توجه به تذکرات شفاهی و کتبی با هماهنگی مقام قضایی پلمب و با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

 

دیگر خبرها

  • ببینید | لحظه متلاشی شدن یک رادار اوکراینی توسط موشک کروز
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور
  • صدور ۸۹ هزار و ۷۹۰ مور اخطار کتبی به مراکز غیر بهداشتی
  • اخطار عجیب کنعانی، خطا هم نبود!
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی برای خودروهای سواری در مرز بازرگان
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در مرزبازرگان
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • صدور حواله سوخت آنلاین تردد مرزی خودروهای سواری در بزرگترین مرز زمینی کشور