Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احسان غفاری صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی بزرگ مرد مبارزه با تروریست و استکبار جهانی به سر کردگی آمریکای جنایت کار گفت: به مناسبت شهادت و به پاس مجاهدت، رشادت و از خودگذشتگی ها و زحمات کم نظیر شهید سپهبد قاسم سلیمانی در دفاع از حقوق کشورهای اسلامی از جمله سوریه، فلسطین، لبنان، عراق و یمن و به ویژه دفاع از اسلام، انقلاب و ایران در عرصه بین المللی و نابودی گروهک تروریستی داعش اعضای شورای شهر ازندریان میدان مرکزی تازه تأسیس شهر ازندریان را به نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

احسان غفاری گفت: نماد میدان مرکزی شهر ازندریان تندیس سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی خواهد بود که طراحی و اجرا می‌شود.

عضو حقوقی شورای شهر ازندریان در ادامه با بیان اینکه برای نوسازی مسکن پروانه ساختمانی بافت فرسوده ازندریان ۵۰ درصد تخفیف دریافت می‌کند، گفت: در راستای سهولت بازسازی، نوسازی و زیبا سازی شهر ازندریان، متقاضیانی که دارای مسکن در بافت فرسوده هستند برای بازسازی بنا از تخفیف ۵۰ درصدی پروانه ساختمانی بهره مند می‌شوند.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با سود ۵ درصد و باز پرداخت ۱۲ سال به متقاضیان ارائه می‌دهد.

احسان غفاری تخریب بافت‌های فرسوده و بازسازی آن را یکی از اولویت‌های مهم دولت برشمرد و افزود: مقاوم سازی مسکن شهرها و روستاها موجب می‌شود تا در صورت وقوع هر گونه بلایای طبیعی از قبیل سیل، زلزله و مواردی از این دست خسارت‌های جانی و مالی به مراتب کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در این راستا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در اقصی نقاط کشور به متقاضیان مسکن و بافت‌های فرسوده، با شرایطی تسهیلات مسکن ارائه می‌دهد، عنوان کرد: شهرهای ازندریان، جوکار، سامن، اسلامشهر آق گل، زنگنه و روستاهای شهرستان ملایر نیز می‌توانند از این تسهیلات مسکن برخوردار باشند.
 

کد خبر 4829195

منبع: مهر

کلیدواژه: قاسم سلیمانی بافت فرسوده پروژه عمرانی قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان سپاه پاسداران قزوین خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور ۲۲۴ پروانه ساختمانی در منطقه دو شهر قم

مدیر منطقه دو شهرداری قم از صدور ۲۲۴ پروانه ساختمانی به مساحت ۵۰ هزار و ۶۴۴ مترمربع در سال گذشته خبر داد.

سید رضا حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به صدور پروانه ساختمانی در منطقه دو شهر قم، اظهار کرد: وضعیت صدور پروانه در سال ۱۴۰۲ با توجه به تراکم بالای جمعیتی که در این منطقه داریم آمار خوبی است، اما یک مشکل اساسی در این موضوع نوع اسناد مالکیت است.

وی افزود: در این منطقه نوع اسناد بیشتر مشاعی است و معارضانی برای بعضی زمین‌ها به وجود می‌آید که این موضوع حجم مسئولیت حقوق در حوزه پروانه ساختمانی را افزایش می‌دهد.

مدیر منطقه دو شهرداری قم خاطرنشان کرد: به طور کلی روند صدور پروانه ساختمانی در این منطقه به دلیل سختی کنترل اسناد و مدارک بار سنگینی برای مدیریت منطقه دارد، اما سال ۱۴۰۲ با وجود همه مشکلات ۲۲۴ فقره صدور پروانه و در مجموع طی ۱۲ ماه گذشته مساحت صدور پروانه ساختمانی ۵۰ هزار و ۶۴۴ متر مربع بوده است.

حسینی اضافه کرد: از این میان ۸۲۴ واحد مسکونی، ۱۱۱ واحد تجاری، ۲۴ واحد آموزشی و در مجموع ۲۲۴ مورد پروانه برای ۶۵۶ سقف صادر شد و بیشترین آمار صدور پروانه ما در آذر، دی، بهمن و اسفند بود.

اقبال خوب مردم منطقه دو برای بازسازی بافت فرسوده

وی تصریح کرد: در بحث بافت فرسوده با توجه به امتیازات و تشویق‌هایی که هست اقبال خوبی برای بازسازی این بافت وجود دارد و در حال انجام است؛ ما به دنبال افزایش تملک‌های خدماتی مثل فضای سبز هستیم و یکسری اقدامات در حوزه تسهیلگری بافت فرسوده را شروع کردیم و امیدواریم بتوانیم نتایج خوبی در این حوزه داشته باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری قم با اشاره به اینکه مهمترین اقدام منطقه دو در بحث بافت فرسوده تملک فضای سبز است، گفت: از اقدامات خوبی که می‌توان انجام داد این است که پلاک‌های ریزدانه که در بافت فرسوده است با اعمال امتیاز و تشویق‌ها مردم تجمیع شود و شوارع به سطح استاندارد برسد تا خودشان بهتر استفاده کنند.

کد خبر 743753

دیگر خبرها

  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • رونق ساخت و ساز در محلات با بافت فرسوده و ناپایدار تهران
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • اجرای ۲۱۰ پروژه بازآفرینی شهری در سال ۱۴۰۲ ​
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • نظرآباد و اشتهارد دارای بیشترین بافت فرسوده روستایی در البرز هستند
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل
  • صدور ۲۲۴ پروانه ساختمانی در منطقه ۲ شهر قم
  • صدور ۲۲۴ پروانه ساختمانی در منطقه دو شهر قم