Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران با اشاره به اینکه همه اتوبوس‌های پایتخت به زنجیر چرخ و ضد یخ مجهز شده‌اند، گفت: همه ۶ هزار اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در تردد اتوبوس‌ها نداشته‌ایم.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از فارس، محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران  درباره وضعیت اتوبوس‌ها و توجه به وقوع بارش برف در پایتخت اظهار داشت: از شب گذشته همکاران ما در شرکت واحد همه خطوط اتوبوسرانی و عادی را سرکشی و بازدید کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با همکاری شهرداری مناطق همه مسیرهایی که اتوبوس های تندرو و عادی تردد دارند شن و نمک پاشیده شده و خوشبختانه مشکلی در این زمینه نداریم.

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران ادامه داد: با توجه به اینکه از روز گذشته سازمان هواشناسی وضعیت جوی را برای روز جاری پیش‌بینی کرده بود، تمهیدات لازم در اتوبوسرانی در نظر گرفته شد و همه اتوبوس‌ها مجهز به زنجیر چرخ و ضد یخ هستند.

ترفع خاطرنشان کرد: به دلیل تعطیلی مدارس مشکل جدی در مورد شلوغی اتوبوس‌ها نداریم ولی برخی از ایستگاه‌ها ممکن است با ازدحام جمعیت بیشتری همراه باشند و به طور کلی ناوگان اتوبوسرانی حتی در مناطق شمالی تهران در حال خدمت رسانی به مسافران است.

وی گفت: همه حدود ۶۰۰۰ اتوبوس پایتخت مشغول خدمت رسانی به مسافران بوده و مشکلی در ترددهای آنها گزارش نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: محمود ترفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ تهران گفت: با توجه به لزوم ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در حوزه حمل و نقل عمومی و با پیگیری‌های مکرر این معاونت از شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه، ناوگان اتوبوسرانی در بخش خصوصی و ملکی شرکت واحد اتوبوسرانی افزایش یافت.

فرهاد خدابخشی افزود: افزایش ناوگان اتوبوسرانی منطقه همزمان با نوسازی ناوگان صورت گرفته است که این افزایش ناوگان منجر به کاهش سر فاصله اعزام ناوگان خطوط و کاهش زمان انتظار مسافر در ایستگاه‌ها و به دنبال آن افزایش رضایت‌مندی شهروندان می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲۲ گفت: براین اساس خطوط اتوبوسرانی ۴۳۵ از مترو ایران خودرو به پایانه شهید باقری با ۹ دستگاه مینی بوس، خط ۳۲۵ از پایانه شهید باقری به مترو چیتگر با ۷ دستگاه اتوبوس، خط ۳۲۴ از پایانه شهید باقری به استادیوم آزادی با ۵ دستگاه اتوبوس و خط ۳۲۶ از مترو چیتگر به پایانه همت-شریعتی با ۹ دستگاه اتوبوس تقویت شدند.

دیگر خبرها

  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد