Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباسعلی ارجمندی روز یکشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه تاکنون افزون‌بر سه هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان خسارات سیل در سیستان و بلوچستان به ثبت رسیده است، اظهار داشت: بخش مسکن با ۸۲۰ میلیارد تومان و کشاورزی با ۷۴۷ میلیارد تومان در رده‌های بعدی خسارات سیل این استان قرار دارند.
وی افزود: وقوع سیلاب ۲۰ تا ۲۲ دی در سیستان و بلوچستان به حدی بود که با گذشت حدود ۱۰ روز همچنان ۷۷ روستای استان دچار قطعی آب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیرکل دفتر مدیریت ستاد بحران استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد:۳۵۹ روستای این استان در سیلاب اخیر دچار قطعی آب شدند که با تلاش شبانه‌روزی نیروهای آب و فاضلاب تاکنون آب ۲۸۲ روستا به شبکه وصل شده است.
وی از قطع ارتباط ۳۰ روستای گرفتار سیل در جنوب سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: با توجه به اینکه این روستاها در مسیر رودخانه‌های محلی قرار دارند همچنان راه ارتباطی آنان قطع و امدادرسانی از طریق قایق و بالگرد درحال انجام است.

ارجمندی امدادرسانی به بیش‌از ۲۵۰ خودروی در سیل مانده و نجات هزار نفر از سیل را از جمله اقدامات امدادی در سیل اخیر سیستان و بلوچستان ذکر کرد و گفت: خوشبختانه بارندگی این استان با وجود شدت بالا خسارت جانی به همراه نداشته است.

وی اظهار داشت: برق ۸۲۵ روستای سیلزده سیستان و بلوچستان قطع شده بود که هماینک این مشکل برطرف شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان خسارت سیل مدیریت بحران گزارش اولیه سیلاب پروندهٔ خبری سیل زمستانی در جنوب و جنوب شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان خسارت سیل مدیریت بحران گزارش اولیه سیلاب سیستان و بلوچستان خسارت سیل مدیریت بحران گزارش اولیه سیلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر ۲ کودک سراوانی با تلاش نیرو‌های هلال احمر در رودخانه ماشکید سراوان پیدا شد.
سجادی با بیان اینکه غرق شدگی در بخش مهرگان شهرستان سراوان عصر سوم اردیبهشت ماه گزارش شد، افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه‌ها، بلافاصله یک تیم امدادی از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان سراوان با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۲۰ ساعت تلاش مستمر نیرو‌های امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه پیکر ۲ کودک ۱۰ و ۱۳ ساله در رودخانه ماشکید پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • باد و باران باعث خسارت به ۳۷ اصله پایه شبکه برق سیستان و بلوچستان شد
  • طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیلزده زرآباد آغاز شد
  • غرق شدن دو کودک در رودخانه ماشکید سراوان
  • جزئیات جدید از سیلاب در اصفهان | اعلام آخرین وضعیت محورهای این استان
  • بارندگی های اخیر ۱۸۴ میلیارد ریال به بناهای تاریخی سیستان و بلوچستان خسارت زد
  • خسارت ۱۸۴ میلیارد ریالی بارندگی‌های اخیر به ۶۰ بنای تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی به بنا‌های تاریخی سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی بارندگی به بناهای تاریخی سیستان‌وبلوچستان
  • سیل ۱۱۰ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد
  • جلو هرز روی آب‌ها را بگیریم