Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه اینترنتی جذب نیروی امریه وزارت علوم فراخوان جذب سرباز امریه پژوهش‌یار را در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، این وزارتخانه با هدف به کارگیری نیروهای متخصص با مدرک کارشناسی ارشد و یا دکتری در دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علوم و فناوری سراسر کشور و جهت بهره‌مندی از خدمات آنان در امور پژوهشی و کار در آزمایشگاه‌ها به تشخیص معاونت پژوهش و فناوری، از مشمولان واجد شرایط دعوت به همکاری می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این فراخوان به‌منظور ایجاد فرصت برابر و رعایت عدالت برای تمامی مشمولان وظیفه و دانش آموختگانی که تمایل به گذراندن دوره سربازی خود در قالب نیروی پژوهش یار امریه را دارند با داشتن برگه اعزام با تاریخ یک اردیبهشت ۱۳۹۹ می‌توانند جهت اطلاع از اعلام نیاز استان‌ها، شرایط جذب و مدارک مورد نیاز از تاریخ یکم لغایت هجدهم بهمن‌ماه ۱۳۹۸ نسبت به ثبت نام در سایت امریه وزارت علوم اقدام نمایند. نتایج اولیه این ثبت نام جهت تایید یا رد درخواست در تاریخ ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ اعلام خواهد شد.

گفتنی است متقاضیانی که تمایل به گذراندن خدمت سربازی خود در قالب امریه را دارند بایستی در تاریخ مقرر شده نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اعلام شده در سایت امریه وزارت علوم و تکمیل فرم‌های پیوستی اقدام تا درخواست این دانش‌آموختگان بر اساس دارا بودن صلاحیت عمومی جذب در دستگاه‌های دولتی و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و پس از کسب امتیاز لازم در مصاحبه تشخیص توانایی کار در آزمایشگاه و امور پژوهشی، بررسی و از طریق پنل ثبت نام متقاضی نتایج اعلام خواهد شد.

پایان پیام/260

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد طرح ملی فهما فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت های مسجدی سردار سلیمانی سردار سلیمانی شهادت سردار سلیمانی مدرک کارشناسی ارشد توسط وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ دانشگاه پیام نور بر اساس (آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان در دوره تحصیلی کارشناسی ارشد) ضوابط و مقررات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای نیم‌سال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ از بین دانشجویان ترم آخر و دانش آموختگان ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته واجد شرایط این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های و مؤسسات آموزش عالی کشور دانشجو می‌پذیرد. متقاضیان واجد شرایط این فراخوان از امروز تا دوازدهم اردیبهشت می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع دانشگاهی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir/forms/authenticateuser/main.htm نسبت به ثبت نام و بارگذاری مدارک اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • حمایت وزارت علوم از توسعه مراکز تخصصی هوش مصنوعی + فیلم
  • اولین کنگره پژوهش و فناوری در حوزه بهداشت و سلامت + فیلم
  • حمایت وزارت علوم از تبدیل دانش به فناوری بدون وقفه ادامه دارد
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • معاون وزیر علوم: افزایش تقلب در کنکور ناشی از توسعه فناوری است
  • فراخوان پذیرش بدون آزمون استعداد‌های درخشان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور
  • شرایط جذب سرباز امریه در اداره‌کل میراث‌فرهنگی قم
  • جذب «امریه سربازی» توسط وزارت علوم
  • سقف حمایت‌های بنیاد ملی علم افزایش یافت
  • مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم «امریه سربازی» جذب می‌کند