Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@14:25:21 GMT

راه‌های خراسان جنوبی لغزنده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۶۸۳

راه‌های خراسان جنوبی لغزنده است

سرهنگ محمدباقر توفیقی نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر محور قاین - گناباد، ریزش برف، فردوس - بشرویه، فردوس - سریان و فردوس - بجستان ریزش باران گزارش شده است.

وی با بیان اینکه محور بیرجند - سربیشه و ماهیرود نیز بارانی و لغزنده است گفت: سایر محورهای استان در حال حاضر ابری و جاده خشک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



جانشین رییس پلیس راه خراسان جنوبی اظهار داشت: محورهای فردوس - بشرویه، طبس - بشرویه، دیهوک - بشرویه نیز با پدیده مه مواجه شده و دید افقی کاهش یافته است.

وی تاکید کرد: رانندگان در صورتی که سفر ضروری دارند در محورهای برفی با سرعت مطمئنه و احتیاط بیشتری برانند و در نقاط کوهستانی با زنجیر چرخ و تجهیزات لازم حرکت کنند.

بارش ملایم برف و باران از اواخر دیشب (شنبه) در برخی مناطق استان خراسان جنوبی آغاز شد و براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی بارش‌ها به تناوب تا اواخر هفته در سایر مناطق استان فراگیر خواهد شد.

برچسب‌ها پلیس راه خراسان جنوبی بارش باران پروندهٔ خبری چهره زمستانی استانها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پلیس راه خراسان جنوبی بارش باران پلیس راه خراسان جنوبی بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشترین بارندگی‌ها مربوط به شهرستان داورزن با ۱۸ میلیمتر و کمترین آن مربوط به کلانشهر مشهد با یک میلیمتر بوده است.

محمد غیوری افزود: بارش‌ها به صورت پراکنده تا ظهر امروز ادامه خواهد داشت و پس از آن وضعیت جوی در خراسان رضوی پایدار خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی تصریح کرد: سامانه بارشی جدیدی از روز پنجشنبه هفته کنونی دوباره استان را فرا خواهد گرفت که این سامانه موجب کاهش محسوس دما و بارش برف در ارتفاعات خواهد شد.

غیوری افزود: طی شبانه روز گذشته، خلیل آباد با ۶ و سرخس با ۳۲ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط خراسان رضوی بوده اند و طی همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۱۵ تا ۲۵ درجه را به ثبت رسانده است. همچنین شهرستان بجستان با ۷۹ کیلومتر در ساعت بیشترین وزش باد را داشته است.

وی اضافه کرد: وزش باد، پدیده غالب در ۲۴ ساعت آینده خراسان رضوی خواهد بود و دمای شبانه در خراسان رضوی نیز نسبت به شب‌های گذشته کاهش خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • بارش‌های رگباری در راه خراسان رضوی
  • کاهش دما در خراسان رضوی/بارش‌های رگباری پیش بینی شده است
  • کمبود پزشک طب اورژانس در بیمارستان فردوس
  • ثبت میانگین 67.3 میلیمتری باران در خراسان جنوبی/ کاهش 29 درصدی میانگین بارشها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۸ فروردین / بارش برف و باران و مه در چالوس
  • پیش بینی بارش برف و باران در برخی استان ها
  • (عکس) پیش بینی بارش برف و باران در تمام ایران
  • ثبت بارش باران در ۲۵ شهرستان خراسان رضوی
  • بارش باران تا پایان هفته ادامه دارد
  • فیلم| بارش شدید باران در بجنورد