Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@00:39:55 GMT

با برنامه نویسی اندروید، راحت پول پارو کنید!

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۱۸۳۶

با برنامه نویسی اندروید، راحت پول پارو کنید!

طی چند سال اخیر با ظهور تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در بین کاربران، نیاز به برنامه نویسان و توسعه دهندگان در این حوزه با افزایش چشمگیری همراه بوده است. ۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱ بازار نظرات - اخبار بازار -

طی چند سال اخیر با ظهور تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند در بین کاربران، نیاز به برنامه نویسان و توسعه دهندگان در این حوزه با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گسترش اپلیکیشن‌هایی همچون اندروید و  IOS موجب شده تا تجارت اپلیکیشن‌های تلفن همراه به یک تجارت پر رونق تبدیل شود. در ایران، سهم استفاده از اندروید نسبت به سایر سیستم عامل‌‌های گوشی‌های هوشمند 89 درصد اعلام شده است. طبق آمارهای کافه بازار، بیش از 40 میلیون دستگاه اندرویدی در ایران موجود است. بر اساس همین آمار و ارقام می‌توان گفت که هرکدام از صاحبان این دستگاه‌ها، یک مشتری بالقوه برای برنامه نویس اندروید به شمار می‌آیند.

روش‌های کسب درآمد برای برنامه‌ نویسان اندروید

بسیاری از برنامه ‌نویسانی که بازار کار اندروید را شناخته‌اند، در پی کسب درآمد از طریق آن هستند که روز به روز بر تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. در همین زمینه انتخاب‌های متعددی پیش روی این برنامه ‌نویسان می‌باشد.

برنامه ‌نویسان می‌توانند برای فروش نرم‌افزارهای اندرویدی، از روش پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنند. در این روش، کاربران پس از نصب اپلیکیشن برای آنکه از تمام خدمات آن استفاده کنند، باید نرم‌افزار را خریداری کنند. مبلغ دریافتی با استفاده از این شیوه به تعداد کاربرانی که از آپ‌ها استفاده می‌کنند و نوع خدمات برنامه بستگی دارد.

در روش بعدی یعنی کسب درآمد از طریق اپلیکیشن با تبلیغات، عرضه‌ی نرم‌افزار رایگان است! تبلیغات درون برنامه‌ای که به صورت بنری و یا ویدئویی هستند، برای شما درآمدزایی می‌کنند. میزان درآمد در این روش بر اساس تعداد نمایش تبلیغات و یا کلیک‌های انجام شده بر روی آن‌ها محاسبه می‌شود.

به‌ عنوان یک برنامه‌نویس اندروید می‌توانید با سایت آموزشی آنلاین، تدریس در آموزشگاه‌ها و یا تدریس خصوصی، درآمد کسب نمایید. سود حاصل از این روش، به میزان استقبال از آموزش و آشنایی شما با اصول آموزشی بستگی دارد.

روش بعدی برای کسب درآمد برنامه ‌نویسان اندروید آن است که به صورت آزاد (فریلنسینگ)، کار کنند. میزان درآمد در این روش با توجه به تعداد پروژه‌هایی که دریافت می‌کنید متغیر است.

یک راه زودبازده برای کسب درآمد در برنامه ‌نویسی اندروید استخدام در شرکت‌های برنامه ‌نویسی است. در این روش شما می‌توانید در شرکت‌های مطرح و یا استارتاپ‌ها مشغول فعالیت شوید و مقرری ماهیانه دریافت نمایند. فرقی نمی‌کند که تازه‌کار باشید و یا با تجربه. در هر صورت شرکت‌های بسیاری هستند که متقاضی  استخدام اندروید کارهستند که گاهی در این زمینه کارآموز هم می‌پذیرند. کارجویان می‌توانند پس از ارتقای رزومه‌ی خود به حد قابل قبول و ثبت‌نام در یک سامانه کاریابی ، آن را برای کارفرمایان ارسال نمایند.

کدام روش برای کسب درآمد از برنامه نویسی اندروید، بهترین است؟

وجود بازار بکر و دست‌ نخورده و همچنین پتانسیل بالا در حوزه‌ی خدمات مبتنی بر گوشی‌های هوشمند، باعث شده تا استخدام برنامه ‌نویس اندروید در ایران، رشد تصاعدی داشته باشد. هرکدام از شرکت‌های برنامه ‌نویسی بنا بر استراتژی‌های خاص خود، حقوق برنامه ‌نویسان را تعیین می‌کنند.

بر خلاف روش‌های دیگر کسب درآمد که برنامه‌نویس باید با مسائل مالی و دریافت پروژه نیز درگیر باشد، با استخدام شدن در شرکت‌های برنامه‌نویسی، شما تنها به کدنویسی فکر می‌کنید. همچنین امنیت شغلی این روش نسبت به سایر روش‌های کسب درآمد بیشتر است. حقوق ثابت، پاداش، بیمه، قوانین کار و ساعت کاری مشخص از دیگر مزایای کار در شرکت‌های برنامه‌نویسی است. از طرفی با استخدام شدن در استارتاپ‌ها نیز می‌توانید به گنجینه‌ی تجارب و توانایی‌هایتان اضافه کنید و رزومه‌ی کاریتان را غنی نمایید.

نکته‌ی مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که با توجه به شرایطی که دارید و ایده‌ای که قرار است اجرا کنید، مناسب‌ترین روش را برای کسب درآمد برگزینید. همه چیز بستگی به هوشمندی خودتان دارد. اگر بتوانید خلاقانه و دقیق به محیط پیرامون خود بنگرید، ایده‌های نابی را بر روی اپلیکیشن‌های مختلف پیاده خواهید نمود. مطمئن باشید که جامعه‌ی کنونی با آغوش باز از ایده‌های شما استقبال خواهد کرد.

انتهای پیام/

R30411/P/S1407/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جرم گیری و رسوب زدایی شیرآلات خانگی: یک روش راحت و سریع (فیلم)

 

 

 

منبع : فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: روشی جالب و جدید برای رفع گرفتگی سینک ظرفشویی (فیلم) ترفند‌هایی جالب برای رسوب گیری و رفع انسداد لوله‌های سینک دستشویی (فیلم) ساده ترین راه برای تمیز کردن قابلمه، تابه، سینک ظرفشویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • خیال آرتتا راحت: ستاره اصلی به بایرن رسید
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • شوک فدراسیون به استقلال؛ پرسپولیس یک امتیاز جلو افتاد | با این حکم قهرمانی سرخ ها راحت تر شد
  • پیگیر رفع مشکلات نسخه‌نویسی الکترونیکی در سراوان هستیم
  • جرم گیری و رسوب زدایی شیرآلات خانگی: یک روش راحت و سریع (فیلم)
  • خداحافظی با حمل و نقل ارزان و راحت با اسنپ و تپسی
  • تحقق درآمدی ۸۲ درصدی شهرداری اراک در سال ۱۴۰۲
  • درآمد اختصاصی دانشگاه کردستان به ۵۴ میلیارد تومان رسید