Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان مسابقات پاراجهانی تیروکمان گفت : در حال حاضر اردوهای پی در پی را می‌گذرانم و خودم را برای مسابقات پاراالمپیک توکیو ژاپن و کسب مدال طلا در این مسابقات آماده می کنم.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی سینا منشازاده ، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری برنا در کیش گفت : با توجه به قهرمانی در مسابقات پاراجهانی هلند و کسب سهمیه حضور در مسابقات پاراالمپیک توکیو که حدود هشت ماه دیگر برگزار می‌شود در حال حاضر مشغول آماده سازی برای حضور قدرتمند در این مسابقات هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق تصمیم کمیته ملی پاراالمپیک و هماهنگی با سازمان ورزش و تفریحات سالم کیش، پنج اردوی آماده سازی را به دلیل آب و هوای مناسب و آرامش موجود در جزیره، در کیش خواهم داشت که البته یکی از این اردوهارا به مدت ۲۰ روز برگزار کردم که الحق و النصاف سازمان ورزش کیش برای برپایی این اردو از نظر اسکان، تغذیه، ترانسفر و در اختیار گذاشتن محل تمرین سنگ تمام گذاشت.

قهرمان مسابقات پاراجهانی تیروکمان ادامه‌ داد : پس از پایان اردوهای تدارکاتی‌ام در کیش از اردیبهشت سال آینده اردوهای پایانی را در شمال خواهم گذراند چرا که اب و هوای توکیو بین ۳۰ تا ۳۵ درجه و با رطوبت ۸۰ و با شهرهای شمالی مطابقت دارد.

منشا زاده حمایت معنوی مسولین را مناسب ، اما درباره حمایت مالی اینگونه توضیح داد: حمایت در‌حد برگزاری اردوی تدارکاتی است، اینکه مسوولین اردهایمان را حمایت و هماهنگی می کنند جای تقدیر دارد اما ورزشکار هم زندگی شخصی دارد و نیازمند مالی است. ورزشکار اگر بهترین اردو را برگزار کند. اما درکنارش مشکل مالی گریبانش را بگیرد، نمی تواند تمرکز کافی را بر روی تمریناتش داشته باشد.

گفتنی است علی سینا منشا زاده در سال جاری علاوه بر قهرمانی مسابقات پاراجهانی هلند چهارمرتبه قهرمان مسابقات کشوری تیروکمان ایران در رقابت با افراد سالم شده است. وی هشت ماه دیگر بایستی در مسابقات پاراالمپیک توکیو ژاپن شرکت کند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایران رقابت ژاپن مدال طلا برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور

مسابقات بین‌المللی اسکواش قطر جوینور در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در بخش پسران با حضور تیم‌های ایران، کویت، چین، اردن، عربستان، پاکستان، مصر، سنگاپور، هند، مالزی، آمریکا، سریلانکا و قطر در دوحه قطر در حال برگزاری است.

نمایندگان ایران در روز اول این رقابت‌ها امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آن‌ها به شرح زیر است.

در این رقابت‌ها و در رده سنی نوجوانان؛ مصطفی احراری ۳ بر صفر قطر را شکست داد، رادین عبدالهی ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، سامیار صفری ۳ بر صفر قطر را مغلوب خود کرد، ارشک احمد آبادی ۳ بر صفر قطر را شکست داد، آریا عمودی نژاد ۳ بر صفر دیدار را به پاکستان واگذار کرد، یوسف قریشی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، فرزاد کشفی ۳ بر صفر قطر را برد، امیررضا الوانساز ۳ بر صفر برابر قطر به پیروزی رسید، علی رحیمی ۳ بر صفر اردن را شکست داد، امیرمهدی خراشادی زاده ۳ بر صفر قطر را شکست داد و امیرعطا محجل فرید ۳ بر صفر قطر را برد.

همچنین در ادامه این رقابت‌ها مصطفی احراری با حریفی از چین رقابت خواهد کرد، امیرعطا محجل با اسکواش بازی از مصر دیدار خواهد داشت، امیر مهدی خراشادی با ورزشکاری از چین دیدار خواهد کرد، امیررضا الوانساز با نماینده مصر رقابت خواهد کرد، ارشک احمدآبادی با ورزشکاری از پاکستان بازی خواهد کرد، فرزاد کشفی با حریفی از سنگاپور دیدار خواهد داشت و محمدصالح آقاخانی با ورزشکاری از آمریکا بازی خواهد کرد.

رقابت‌های بین‌المللی اسکواش قطر جوینور تا روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • تلاش برای خودکفایی در تولید کودهای فسفاته با تمرکز بر شیمی و معدن
  • خداحافظی همیشگی پرسپولیس و استقلال با پدر!
  • گرایی کشتی‌گیر قدرتمندی است/هرکس بیشتر زحمت بکشد به المپیک می‌رود
  • بلاتکلیفی قهرمان پارالمپیک برای دریافت پاداش توکیو!
  • آیا تیم‌های انگلیسی مشکل فشردگی برنامه بازی دارند؟
  • نتایج اسکواش‌بازان ایران در رقابت‌های بین‌المللی قطر جوینور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • دیوید تیلور، عددی نبود!/ پیش‌بینی پارسال محقق شد
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • پولیتیکو: ۳ دولت اخیر آمریکا در مقابل ایران ناکام شدند