Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@01:26:32 GMT

شناخت حضرت زهرا(س) سعادت جامعه را تضمین می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۰۴۳

شناخت حضرت زهرا(س) سعادت جامعه را تضمین می‌کند

حجت‌الاسلام برومند رازیانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر محوریت قرار دادن بصیرت‌افزایی و شناخت حضرت فاطمه (س) در ایام فاطمیه، اظهار داشت: شناخت حضرت زهرا (س) سعادت فرد و جامعه را تضمین می‌کند.

وی ایام فاطمیه را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و سبک زندگی آن حضرت برشمرد و افزود: حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی اخلاقی و رفتاری بانوان و دختران ایران اسلامی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز ادامه داد: نورانیت زمین و آسمان از فاطمه (س) است و این نور می‌تواند هدایتگر باشد که تنها به سعادت فردی و جمعی تلاش می‌کند.

حجت الاسلام رازیانی حضرت زهرا (س) را بهترین الگو برای تربیت دینی فرزندان عنوان کرد و یادآور شد: کودکانی که از نخستین روزهای حیات خویش، با ایمان به خدا تربیت می‌شوند، اراده‌ای قوی و روانی نیرومند دارند.

وی بیان کرد: از اساسی‌ترین مسایلی که بزرگ بانوی اسلام در منطق رفتاری خود در تربیت کودکانش بر آن تأکید می‌ورزید، توجه به روحیه عبادت و حس خداپرستی در آنان بود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز گفت: حضرت زهرا (س) چنان شوق بندگی و عبودیت و خضوع در برابر معبود را در دل و جان فرزندانش تقویت می‌کرد که آنان بهترین کارها و بالاترین لذت‌ها و زیباترین دقایق را لحظات عبادت و تقرب به خدا می‌دانستند.

حجت الاسلام رازیانی ایام فاطمیه را فرصتی مناسب برای ترویج فرهنگ فاطمی و سبک زندگی آن حضرت برشمرد و اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) باید الگوی اخلاقی و رفتاری بانوان و دختران ایران اسلامی باشد.

وی برگزاری محفل انس با قرآن کریم، برگزاری مراسم عزاداری در مساجد و حسینیه‌ها، استقرار ایستگاه‌های صلواتی و توزیع پوستر در میان عزاداران را از برنامه‌های شاخص مذهبی در این ایام برشمرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سقز هدف از برگزاری برنامه‌های ایام فاطمیه را ارتقای بینش دینی و اعتقادی مردم و همچنین گرامیداشت رشادت‌های بانوی بزرگ دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) دانست و افزود: تبیین شخصیت و مقام والای حضرت فاطمه زهرا (س) برای مردم و احترام به شخصیت دینی دخت پیامبر اسلام (ص) هدف و رویکرد برگزاری این مراسمات است.

کد خبر 4829151

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سقز حضرت زهرا س قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام بوشهر شهرکرد سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، مدیر شبکه بهداشت و درمان فریمان گفت: حاج حسین هروی؛ این مبلغ را در قالب خرید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مواد مصرفی مورد نیاز شامل تهیه یو پی اس، تجهیزات مورد نیاز اتاق عمل چشم پزشکی و قطعات دستگاه‌های دیالیز به بیمارستان حضرت زهرا (س) اختصاص داد.

 محمود ولایتی مقدم با قدردانی از اقدام خیرخواهانه این خیر افزود: امیدوارم با عنایت بیشتر خیرین سلامت به مقوله بهداشت و درمان، شاهد تحولات خوبی در راستای بهبود ارائه خدمات در حوزه سلامت شهرستان فریمان باشیم.

دیگر خبرها

  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • برنامه‌های دهه کرامت در ورامین تشریح شد
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیرین سلامت به بیمارستان حضرت زهرا (س) فریمان
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • سروده‌ افشین علا با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • سروده‌ی افشین علا درباره عملیات تنبیهی علیه رژیم صهیونیستی با تضمین مصرعی از رهبر انقلاب
  • توجه به مقوله حجاب و عفاف مهم‌ترین رکن در سعادت جامعه است
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار می‌شود
  • جشنواره حضرت خدیجه (س) در کردستان برگزار می‌شود
  • یادواره شهدای فردو در حرم حضرت فاطمه‌ معصومه(س) برگزار می‌شود