Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، الله کرم نصیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست مرکز خدمات سرمایه گذاری استان اظهار داشت: این استان آماده جذب سرمایه گذار در حوزه‌های مختلف است.

او با اشاره به تدوین ۷۲ بسته سرمایه گذاری از سوی دستگاه‌های اجرایی استان افزود: ظرفیت‌های موجود استان ما برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران بالا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نصیری با بیان اینکه مشکلی در خصوص تأمین اعتبار برای تدوین بسته‌های سرمایه گذاری در استان وجود ندارد گفت: به همراه دستگاه‌های اجرایی تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا بسته‌های سرمایه گذاری هر چه سریع‌تر مطابق با ضوابط و مقررات مراحل استعلام را که حدود ۱۶ بخش است طی کنند و بستری را که مد نظر سرمایه گذار است شکل بگیرد.

او ادامه داد: شرکت توزیع برق، صنعت و معدن، اتاق بازرگانی، جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، ورزش و جوانان، علوم پزشکی و شهرداری‌های مختلف استان در این نشست بسته‌های خود را ارائه دادند و این امکان در حال حاضر وجود دارد تا این بسته‌ها در دو نسخه انگلیسی و فارسی در اختیار سرمایه گذار قرار بگیرد.

نصیری با بیان لزوم مطالعات و جذب ایده‌ها از طریق فراخوان ابراز امیدواری کرد که تهیه این بسته‌ها روند افزایشی و کیفی را در پیش بگیرند.

او موفقیت در جذب سرمایه گذار را مستلزم ایجاد زیر ساخت‌ها و تسهیل در روند سرمایه گذاری دانست و افزود: در این خصوص باید تلاش بیشتری در استان انجام گیرد و دستگاه‌های اجرایی ضمن تسریع در اعطای مجوز‌ها بر اساس قانون و ضوابط موجود از طولانی کردن این روند خودداری کنند.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سرمایه گذاری امور اقتصادی اشتغالزایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا قاسمی‌فرزاد ظهر امروز در جلسه‌ی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان، گفت: شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم باید در ابعاد مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی نیز تحقق یابد.

وی افزود: سهم وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات سفر رئیس‌جمهور محترم باید توسط مدیران استانی پیگیری و جذب شود.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: اعتبارات تخصیصی باید توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی به سرعت جذب و کارسازی شود.

وی تصریح کرد: دولت مردمی با تمام توان در انتقال آب تلاش کرد و با تشریک مساعی به نتیجه رسید.

کد خبر 6082056

دیگر خبرها

  • در حوزه مسکن همدان اقدام انقلابی صورت گیرد
  • شعار سال باید در ابعاد مختلف تحقق یابد
  • شاداب سازی ۲۰ درصد مدارس چهارمحال و بختیاری
  • اجرای طرح شاداب سازی در ۴۳۰ مدرسه چهارمحال و بختیاری
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • پاسخگویی به بیش از ۸۷ هزار تماس با سامانه تلفنی ۱۴۱ در چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد شغل برای ۱۳۶ نفر با بهره برداری از واحد تولیدی نخ ابریشم
  • دستگاه پرکن مایعات روتاری
  • ۸۰ آموزشگاه آزاد هنری چهارمحال و بختیاری آماده حضور در المپیاد ملی آموزش هنر می‌شود
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن