Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آخرین نیوز»
2024-04-20@04:27:46 GMT

صحنه ای از یک جشن عروسی که کاربران را شوکه کرد! +ویدئو

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۱۶۵

صحنه ای از یک جشن عروسی که کاربران را شوکه کرد! +ویدئو

‍‍‍‍‍‍

انتشار تصاویری از جشن عروسی یک زوج فیلیپینی در حالی که در پشت سر آن‌ها کوه آتشفشان در حال فوران است به تصاویری داغ در فضای مجازی تبدیل شده است. در حالی که برخی از کاربران تصور می‌کردند که این زوج جشن عروسی خود را در نزدیکی یک کوه با فعالیت آتشفشانی برگزار کرده‌اند این رخداد طبیعی حدود ۱۰ کیلومتر با محل برگزاری عروسی آن‌ها فاصله داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" چینو وافلور" و همسرش " کَت بائوتیستا" روز یکشنبه و هنگامی که مشغول جشن ازدواج خود به همراه مهمانان بودند کوه آتشفشانی تال در ۱۰ کیلومتری محل برگزاری عروسی آن‌ها فوران کرد. بنا به گزارش CNN این زوج با وجود این رخداد طبیعی و تخلیه هزاران نفر از ساکنان محلی تصمیم گرفتند همچنان به جشن خود ادامه دهند. این کوه آتشفشانی در جنوب مانیل، پایتخت فیلیپین یکی از فعال‌ترین کوه‌های آتشفشانی این کشور محسوب می‌شود.

در تصاویری که " راندولف ایوان"، عکاس حاضر در این جشن عروسی تهیه کرد صحنه‌ای دیدنی و حیرت انگیز از فوران این کوه آتشفشانی را نشان می‌دهد. ایوان در این باره به CNN گفت: «ما واقعا نگران بودیم و دائما در شبکه‌های اجتماعی فعالیت این کوه آتشفشانی را رصد می‌کردیم و به هشدار‌ها توجه داشتیم.»

انتشار این تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با واکشن کاربران نیز همراه بود. یکی از کاربران در کامنتی نوشت: «تبریک می‌گویم. عکس‌های دیدنی و فوق العاده‌ای بود.»  کاربر دیگری نوشت: « نمی دانم عروس و داماد در حین جشن استرس داشتند یا خیر؟ من اگر جای آنها بودم حتما دچار استرس می‌شدم.»

منبع: باشگاه خبرنگاران

رسانه دانلود

منبع: آخرین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت akharinnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آخرین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از شبکه الجزیره  یک سازمان حقوق بشری رژیم صهیونیستی را به اعمال بدرفتاری روشمند با اسرای فلسطینی متهم کرده است. این گروه با نام "پزشکان برای حقوق بشر" اعلام کرد نقض‌هایی همانند ناپدیدشدن‌های اجباری و شکنجه روی داده است. اسرای سابق در کرانه باختری اشغالی با لورا خان خبرنگار ما به گفتگو نشسته اند.
خبرنگار : درد و رنج بر روی دیوار منقش شده اند. در این اردوگاه آوارگان، اشغالگری بیش از پیش به خانه‌ها نزدیک است. ارتش اسرائیل به صورت منظم اقدام به حمله و بازداشت افراد می‌کند. منذر عمیره و دیگر فعالان حاضر به پذیرش سرکوب‌های اسرائیل نیستند. او در ماه دسامبر بازداشت و به مدت دو ماه در یک زندان نظامی نگهداری می‌شد.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


منذر عمیره زندانی سابق فلسطینی. مرد: به صورت مستمر شکنجه می‌کنند. این نخستین باری بود که وارد عوفر می‌شدم، به من دستبند زدند. مجبورم کرده بودند به این شکل راه بروم. اگر سرتان را بلند کنید یا ببینید که کجا هستید، شما را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.
خبرنگار : کانال ۱۳ اسرائیل تصاویری از رفتار زندانبان‌ها را با زندانیان منتشر کرد. با انتشار تصاویری همانند این، فلسطینیان در ارتباط با سرنوشت عزیزان خود نگرانند در حالی که برخی از آنها بدترین خبر‌ها را در این باره می‌شنوند که عزیزانشان در زندان داوم نیاورده اند. مقامات اسرائیلی جسد دست کم ۲۶ اسیر فلسطینی را گروگان گرفته اند که در بازداشت جانشان را از دست داده اند. بیش از نیمی از آنها، طی شش ماه گذشته جان باخته اند. بدین ترتیب، این خانواده‌ها نتوانسته اند پیکر‌های عزیزان خود را خاکسپاری کنند.

دیگر خبرها

  • پیدا شدن بقایای موشک احتمالا اسرائیلی در عراق (+عکس)
  • (ویدئو) رئیس تلگرام: سیا و اف‌بی‌آی به‌دنبال جاسوسی از کاربران تلگرام بودند
  • بلینگام کاپیتان سابق یونایتد را شوکه کرد
  • نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در یک سریال جنجالی + ویدئو
  • ببینید | روایت تکان‌دهنده صالحی‌امیری از میزان تمایل جامعه ایران به مهاجرت؛ یک رقم شوکه‌کننده!
  • (ویدئو) نمایش عکس‌های عروسی نوید محمدزاده و فرشته حسینی در «جنگل آسفالت»!
  • (ویدئو) افشاگری مالک تلگرام درباره تلاش آمریکا برای جاسوسی از کاربران
  • صدها نفر پس از فوران‌های آتشفشانی در اندونزی از منطقه تخلیه شدند
  • بدرفتاری با اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی
  • رابطه بهنام بانی با مافیای زباله شهر تهران چیست؟ + عکس