Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار محمدکاظم تقوی با اعلام خبر پاتک پلیس به سوداگران مرگ در استان خراسان رضوی، در تشریح این عملیات ضربتی و غافلگیرانه، اظهار کرد: جان برکفان مرکز عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خراسان رضوی در عملیاتی مشترک با سربازان گمنام امام زمان(عج) محموله سنگین مواد مخدر صنعتی که از استان سیستان و بلوچستان به مقصد مشهد قاچاق شده بود را به طور پوششی و نامحسوس تحت تعقیب قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: مأموران انتظامی و سربازان گمنام امام زمان(عج) با ردزنی‌های دقیق و تعقیب سایه به سایه سوداگران مرگ، در دقایق نخست بامداد امروز وارد عمل شده و به راننده خودرو سواری سمند حامل موادافیونی در حوالی مشهد (منطقه بینالود) دستور ایست دادند.

وی تصریح کرد: در این لحظه سوداگران مرگ به سمت مأموران انتظامی اقدام به تیراندازی کردند و پلیس نیز با آمادگی کامل و در یک درگیری مسلحانه پرحجم، فرصت هرگونه عکس‌العمل دیگری را از آنها گرفت.

به گفته این مقام انتظامی، در این درگیری مسلحانه یکی از سرشاخه‌های قاچاق مواد افیونی که تبعه خارجی بود به هلاکت رسید و سه قاچاقچی نیز مجروح شدند.

تقوی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ در این عملیات، گفت: جان برکفان نیروی انتظامی در ادامه تحقیقات خود در کمتر از چند ساعت، سه گرداننده دیگر این باند را که با خودروی سواری پژو۴۰۵ قصد فرار داشتند، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی عنوان کرد: در این عملیات ۷۲ کیلو هروئین فشرده و ۱۰ کیلو و ۳۵۰ گرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه کلاشنیکف، سه تیغه خشاب و ۸۴ تیر جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی یادآور شد: یکی از مأموریتهای مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق موادمخدر به عنوان بلای خانمان‌سوز جامعه است و برخورد نیروی انتظامی در این راستا محکم و قاطع خواهد بود.
۴۷۲۱۲

کد خبر 1343731

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: قاچاق مواد مخدر مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد به نقل از سایت خبری «داون نیوز»، نیرو‌های پلیس مبارزه با تروریسم پاکستان (CTD) به کمک نهاد‌های اطلاعاتی یک عملیات موفق در منطقه «بکهر» از نواحی ایالت پنجاب این کشور انجام دادند.
به گفته منابع خبری نیرو‌های پلیس ۲ تروریست را حین تلاش برای ورود به ایالت سند شناسایی و در جریان یک عملیات و تیراندازی شدید به هلاکت رساندند.
داون نیوز نوشت: این تروریست‌ها در چندین فقره حمله تروریستی به ساختمان‌های حساس دولتی و نظامی تحت تعقیب بوده اند.
گفته می‌شود از این دو تروریست عضو گروه‌های ممنوعه مقدار زیادی مواد منفجره کشف و ضبط شده است.

دیگر خبرها

  • از کشف کود شیمیایی قاچاق در عجب‌شیر تا کشف تخم مرغ‌های فاقد مجوز در هشترود
  • ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی کشف شد
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • هلاکت ۲ تروریست در پنجاب پاکستان
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز