Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@19:09:34 GMT

۹۰کشته و ۱۳۰ زخمی در حمله ارتش یمن

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۳۲۰

۹۰کشته و ۱۳۰ زخمی در حمله ارتش یمن

حمله موشکی و پهپادی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی به مراکز آموزشی شبه‌نظامیان طرفدار دولت مستعفی یمن در شمال مأرب، به کشته شدن بیش از ۹۰ نفر از شبه‌نظامیان و زخمی شدن بیش از ۱۳۰ نفر دیگر انجامید.

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم از اسکای نیوز، نیروهای یمنی روز شنبه دو ارودگاه آموزشی «الاستقبال» و «النصر» در نزدیکی کوه‌های الفرضه شهرستان نهم (شمال شرق استان صنعاء) واقع در شمال شهر مأرب (شرق یمن) را هدف حملات موشک بالستیک و پهپادهای خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عملیات مشترک یگان پهپادی و موشکی ارتش یمن و کمیته‌های مردمی، بیش از ۲۲۰ نفر از شبه‌نظامیان وابسته به دولت مستعفی یمن به ریاست «عبدربه منصور هادی» کشته و یا زخمی شدند.

بر اساس این گزارش، در این عملیات مشترک، ۹۰ نفر از شبه‌نظامیان طرفدار منصور هادی از پای درآمده و بیش از ۱۳۰ نفر هم زخمی شدند.

منابع پزشکی یمن تأکید کردند که وضعیت جسمانی برخی از شبه‌نظامیان وخیم است و احتمال افزایش تعداد تلفات وجود دارد.

منابع یمنی آمار اولیه کشته‌های ناشی از حملات یمنی‌ها به مارب (شمال یمن) را 30 شبه‎نظامی اعلام کرده بودند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا یمن حمله موشکی شبه نظامیان کشته و زخمی مکانیسم ماشه رابرت مک ایر سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی شهاب حسینی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۳۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فلسطینیان نزدیک یک مدرسه در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

حمله هوایی صهیونیست‌ها به خانه‌ای در شرق رفح در جنوب نوار غزه هم، دو شهید و شمار زیادی زخمی بر جا گذاشت.

همچنین، هواپیما‌های جنگی رژیم صهیونیستی به چادر‌های محل اسکان آوارگان فلسطینی در شهرک "الزوایده" در مرکز نوار غزه حمله کردند که بر اثر آن، شمار زیادی شهید یا زخمی شدند.

حملات هوایی و توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به "بیت لاهیا" در شمال نوار غزه نیز ادامه یافت. محله "الزیتون" در جنوب شهر غزه هم هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای اشغالگران بود.
در کرانه باختری، نظامیان صهیونیست به شهرکی در شمال ”الخلیل“ یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

اشغالگران همچنین به شهرک ”عناتا“ در شمال قدس اشغالی و شهرک ”کفر نعمه“ در غرب رام الله حمله کردند. نظامیان صهیونیست به اردوگاه عسکر در شرق نابلس هم یورش بردند و یک جوان فلسطینی را بازداشت کردند.

دیگر خبرها

  • هدف قرار گرفتن نظامیان صهیونیست به دست تک تیراندازهای مقاومت
  • ۴ هزار موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد
  • زخمی‌شدن ۱۱ نظامی صهیونیست در ۲۴ ساعت گذشته
  • چند شهید و زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • ۲ شهید و ۴ زخمی در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان+ فیلم
  • حمله حزب‌ الله لبنان به نظامیان و مراکز نظامی صهیونیستی
  • حمله حزب‌الله لبنان به نظامیان و مرکزهای نظامی صهیونیستی