Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا زنده یاد عباس نژاد متولد سال ۱۳۷۲ و از دانشجویان ورودی ۱۳۹۰ در رشته کارشناسی برق دانشگاه شهید چمران اهواز و دانش آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق دانشگاه تهران بود. زنده یاد عباس نژاد در مقطع دکتری و در رشته الکترونیک دیجیتال دانشگاه تورنتو کانادا تحصیل می کرد. مرحوم عباس نژاد دستیار آموزشی دانشگاه تورنتو بود و برای دیدن خانواده خود به اهواز سفر کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس نژاد یکی از مسافران این پرواز بود که در این سانحه هوایی جان خود را از دست داد .مجتبی دقایقی قبل از شروع پرواز توییتی را منتشر و با حالت طنز از دوستانش حلالیت خواسته بود. این توییت در ساعات اولیه سقوط هواپیما بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشت.

همچنین تعدادی از کشته شدگان این سانحه هوایی از دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف، تهران، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی بودند.

 پیش از این نیز در روز جمعه پیکرهای شهیدان شاهرخ اقبالی ، همسرش مریم آقامیری و دخترشان شهزاد اقبالی که آنان نیز در سانحه هوایی جان خود را از دست دادند ،بر دستان مردم شریف اهواز تشییع و در بهشت شهدای این شهرستان به خاک سپرده شدند.

هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ شرکت هواپیمایی اوکراین با ۱۷۶ مسافر و ۹خدمه پروازی که صبح چهارشنبه ۱۸ دی‌ماه جاری تهران را به مقصد کی‌یف پایتخت اوکراین ترک می‌کرد حوالی شهر جدید پرند در استان تهران سقوط کرد و همه مسافران آن جان باختند.
صبح شنبه ۲۱ دی‌ماه جاری،‌ ستاد کل نیروهای مسلح ایران تاکید کرد که بر اثر بروز خطای انسانی و غیرعمد هواپیمای خطوط هوایی اوکراین مورد اصابت شلیک پدافند هوایی قرار گرفته‌است.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 الکترونیک پایتخت دانشگاه تهران شبکه های اجتماعی مسافران قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان

    

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3073102 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع مادر شهید محمدحسین عبدالله نژاد در قائنات 
  • تشییع با شکوه آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش در شهر اختیارآباد کرمان تشییع شد
  • تشییع پیکر شهید محمد مهدی ایرانمنش دراختیارآبادکرمان
  • فیلم/ تشییع پیکر شهید محمدمهدی ایرانمنش
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • تقدیر رئیس سازمان سنجش از مسئول حفاظت آزمون استان خوزستان
  • تشییع و خاکسپاری پیکر پدر شهید احمد سامع در شهرضا
  • نامگذاری سه سایت نهضت ملی مسکن استان یزد به نام شهدای حمله تروریستی راسک
  • تشییع پیکر مادر و همسر شهیدان سلطانی