Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@09:33:01 GMT

خون شهید سلیمانی جوانان را پیرو خط مقاومت کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۵۶۶

خون شهید سلیمانی جوانان را پیرو خط مقاومت کرد

سردار یعقوبعلی نظری در حاشیه مراسم بزرگداشت شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اقدام تروریستی آمریکا، در حرم مطهر رضوی گفت: خون شهدا و به صورت ویژه خون شهید حاج قاسم سلیمانی مسیر را روشن کردند و همچنین انرژی مضاعفی را در جامعه و علی الخصوص در اقشار جوان ارائه کردند تا خط مقاومت را دنبال کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار یعقوبعلی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) در حاشیه بزرگداشت سردار سرافراز جهان اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای اقدام تروریستی آمریکا در حرم مطهر رضوی در گفتگو با صبح‌توس گفت: پس از شهادت سردار سلیمانی و باتوجه به خاصیت خط شهید و شهادت در مقاطع مختلف انقلاب اسلامی، راه معین تر و مشخص تر می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به برکت خون شهید، انرژی و نیرو به جامعه و جوانان برای طی مسیر به سمت اهداف تزریق می شود.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: به طور طبیعی خون شهدا و به صورت ویژه خون شهید حاج قاسم سلیمانی همین خاصیت را دارد که مسیر را روشن کردند و همچنین انرژی مضاعفی را در جامعه و علی الخصوص در اقشار جوان ارائه کردند تا خط مقاومت را دنبال کنند.

گفتنی است که این بزرگداشت عظیم از ساعت 9 صبح امروز با سخنرانی حجت الاسلام حاج صادقی، نماینده محترم ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مداحی مداحان اهل بیت(ع) در رواق کوثر در حال انجام است.

در این مراسم پرشکوه اقشار مختلف مردم به همراه مسئولان لشکری و کشوری حضور پیدا کردند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور شب گذشته در آیین بزرگداشت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا زاهدی در تالار شهر کاشان گفت:سردار سرافراز و دلاور سپاه اسلام و مجاهد راه خدا، شهید طریق‌القدس سرلشکر پاسدار شهید محمدرضا (علی) زاهدی و همرزمان شهیدش سرانجام اجر زحمات بی‌شمارشان را از خداوند متعال گرفته و آسمانی شدند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سردار سرتیپ حسین اشتری افزود: رزم بی‌امان این سردار در دوران دفاع مقدس و سال‌ها مبارزه در جبهه مقاومت در یاد و خاطره مردم جهان و ملت بزرگ ایران برای همیشه ماندگار و جاویدان خواهد ماند.


مشاور رئیس کل ستاد نیرو‌های مسلح کشور بیان کرد: در سه دوره‌ای که شهید زاهدی در جبهه مقاومت بود شاهد پیشرفت‌های زیادی در جبهه مقاومت بودیم، وی مطیع محض رهبر معظم انقلاب اسلامی بود و در جبهه مقاومت هم معتقد بود باید با سیدحسن نصرالله هماهنگ باشد.


سردار اشتری گفت: شهید زاهدی نمونه بارز غیرت و مردانگی بود و عمر و جوانی خود را وقف دفاع از اسلام کرد و با حضور در دفاع مقدس، بار‌ها به شرف جانبازی نائل آمد، اما هیچ‌گاه از پای ننشسته و با تعهد و اراده‌ای پولادین و سینه‌ای مملو از عشق به سالار شهیدان در جبهه‌های مقاومت، همچنان به ایثار و فداکاری خود ادامه داد تا سرانجام در مسیر دفاع از حرم اهل‌بیت (ع) دعوت حق را لبیک گفته و به خیل یاران شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • مراسم بزرگداشت شهدای حمله تروریستی اسرائیل به کنسولی ایران در دمشق
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • روسیه: وقتی آمریکا قاسم سلیمانی را هدف قرار داد گفتیم امنیت منطقه به خطر می‌افتد
  • بزرگداشت شهدای حمله موشکی تروریستی در رشت
  • حماسه‌آفرینی‌های شهید زاهدی، افتخاری ماندگار است
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • مراسم بزرگداشت شهید زاهدی در کاشان برگزار شد
  • ببینید | واکنش مردم در مزار شهید حاج قاسم سلیمانی بعد از حمله سپاه به اسرائیل