Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@20:30:38 GMT

۱۲ پارک موزه دفاع مقدس در فارس افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۵۸۷

۱۲ پارک موزه دفاع مقدس در فارس افتتاح می‌شود

مدیرکل دفتر حفظ و نشر آثار ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس از برنامه‌ریزی برای احداث پارک موزه دفاع مقدس در ۱۲ شهرستان استان فارس خبر داد.

به گزارش ایسنا،‌ سرهنگ پاسدارسعید کوشکی که  در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس سخن می‌گفت بیان کرد: در سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بسیاری از مصوبات شامل نشست استانی ستاد راهیان نور، تامین اعتبار برای اردوهای راهیان نور، تولید محتوای موزه دفاع مقدس، برطرف شدن زمین‌های مشاوره، مغازه و نیز انبار الحاق به موزه دفاع مقدس اجرایی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کوشکی خاطرنشان کرد: پذیره اوقاف  برای زمین مرکز فرهنگی توسط شهرداری، اعتبارات امور فرهنگی مناسبت‌ها، چاپ کتاب دفاع مقدس، تکمیل یادمان شهدا، واگذاری ۲۰ هکتار زمین برای پیگیری ساخت پارک موزه دفاع مقدس از دیگر مصوبات سومین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار بود که برای اجرایی شدن آن اقدام نشده است.

وی خاطرنشان کرد: پیگیری منابع برای تولید دانشنامه فارس در دفاع مقدس، تعیین تکلیف مسائل اجرایی باغ موزه در بازه زمانی مشخص و رونمایی از کتاب دفاع مقدس از دیگر مصوبات چهارمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بود که مورد بررسی قرار گرفت.

کوشکی از احداث پارک موزه در ۱۲ شهرستان فارس خبرداد و افزود: بهره‌برداری از نمایشگاه دائمی سه ساله در دهه فجر انقلاب اسلامی مربوط به جامانده‌های دفاع مقدس از دیگر مصوبات این نشست است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش «شن ها مأمور خدا بودند» به مناسبت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس توسط موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با حضور مسؤولین لشکری و کشوری فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

این‌مراسم فردا سه‌شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱ در سالن بین المللی خلیج فارس موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در ونک، بزرگراه شهید حقانی، انتهای خیابان سرو، رو به روی پارک طالقانی برگزار می‌شود.

کد خبر 6084270 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • لزوم استفاده از ظرفیت‌های استانی در ساخت موزه دفاع مقدس
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • گیلان، مهد شهیدان و سرداران دفاع مقدس است
  • سراسرنمای مقاومت باغ موزه دفاع مقدس پنج‌روز تعطیل شد
  • فتنه‌های بسیاری را پشت سرگذاشتیم تا به وعده صادق رسیدیم
  • مأموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است
  • ماموریت باغ موزه دفاع مقدس فرهنگی است نه عمرانی
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است
  • همایش «شن ها مامور خدا بودند» برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود