Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:04:56 GMT

۲۵۷ روستای استان سمنان دارای دهیار هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۶۲۴

۲۵۷ روستای استان سمنان دارای دهیار هستند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صمیمیان صبح یکشنبه در حاشیه برگزاری دوره آموزشی ضوابط و مقررات هیئت تطبیق مصوبات شورای اسلامی روستاهای استان سمنان به میزبانی استانداری، بابیان اینکه ۱۸۴ ساعت دوره آموزشی ویژه دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای استان برگزارشده است، تأکید کرد: این دوره‌ها در قالب قوانین و مقررات، آشنایی با وظایف شوراها و … به اجرا درآمده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اولین بار در استان بیش از ۲۰۰ نفر از دهیاران در آزمون مکاتبه‌ای ویژه دهیاران شرکت کرده‌اند که می‌تواند آمار خوبی برای استان باشد.

استان سمنان ۵۴۹ روستا دارد

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان، تأکید کرد: این استان دارای ۵۴۹ روستا و آبادی است که از این تعداد ۳۰۸ روستا دارای شورای اسلامی و ۲۵۷ روستا دارای دهیاری هستند.

صمیمیان بابیان اینکه ۹۵۸ نفر عضو شوراهای اسلامی روستاهای استان سمنان هستند، گفت: از این تعداد ۳۰ نفر را بانوان تشکیل داده‌اند.

وی افزود: ۴۹ درصد از اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان زیر دیپلم، ۲۸.۵ درصد دیپلم، ۵.۵ درصد فوق‌دیپلم، ۱۴ درصد لیسانس و ۲.۵ درصد فوق لیسانس و چهار نفر نیز دارای تحصیلات حوزوی هستند.

کد خبر 4829279

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری سمنان وزارت کشور سمنان قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد

به گزارش قدس آنلاین، مراد آبیار اظهار داشت: ظهر امروز با جاری شدن آب رودخانه فصلی گزون حسن راه ارتباطی این روستاها که در مناطق کوهستانی و ارتفاعات این شهرستان قرار دارند قطع شد.

وی ادامه داد: مراحل بازگشایی راه‌ها با فروکش شدن باران در دستور کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار ریگان عنوان کرد: تمامی امکانات شهرستان برای خدمت رسانی به روستاهای شهرستان بسیج شده است.

آبیار افزود: دهیاران ، گروهای جهادی و مردمی در تمامی روستاهای شهرستان ریگان برای کمک به شهروندان و رفع مشکلات مستقر هستند.

بارش شدید باران از روز گذشته(سه‌شنبه) در برخی از مناطق استان کرمان آغاز شده و تا روز پنجشنبه ادامه دارد.

سازمان هواشناسی با اعلام هشدار سطح قرمز نسبت به وقوع سیل و آبگرفتگی تاکید کرده بود.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مشکلات آبرسانی در روستاهای بخش گابریگ از زبان اهالی
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • ۵۸۰ روستای آذربایجان شرقی دارای مشکل آبی است
  • سیلاب راه ارتباطی ۳۷ روستای ریگان را مسدود کرد
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومانی برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • ثبت جهانی پالنگان نیازمند همت جمعی است
  • هزینه‌کرد ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • ۷۰۰ میلیارد تومان برای آبرسانی به روستاهای کردستان هزینه شد
  • قطع‌برق و مسدودشدن راه روستاهای سیستان و بلوچستان