Web Analytics Made Easy - Statcounter

۳۰ دی ، آخرین مهلت ثبت نام جاماندگان بسته معیشتی دولت می باشد.

از ابتدای شروع طرح مدیریت مصرف سوخت، دولت متعهد شده است مبالغ حاصل از افزایش قیمت بنزین را به حساب خانواده‌ها واریز کند.

در مرحله اول، کمک معیشت خانوار به ۱۸ میلیون خانواده یعنی ۶۰ میلیون نفر پرداخت شد.

بسیاری از خانواده‌ها از عدم پرداخت کمک معیشت خانوار معترض شدند و خود را مستحق دریافت آن دانستند، در این میان وزارت کار از سوی دولت متولی شناسایی خانواده‌ها و پرداخت کمک معیشت دولت به آن‌ها شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره افرادی که کمک معیشت خانوار دریافت نکرده اند با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: افرادی که در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت قرار نگرفته‌اند می‌توانند  از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* از وضعیت خود مطلع شوند.

وزارت کار در اطلاعیه ای دیگر اعلام کرد:از تاریخ ۱۰ دی ماه ۹۸ افرادی که تاکنون برای دریافت یارانه اقدام و ثبت نام نکرده اند و متقاضی دریافت طرح حمایت معیشتی هستند می‌توانند برای پیگیری فرآیند درخواست برخورداری از بسته حمایت معیشتی به سایت hemayat.mcls.gov.ir مراجعه و با وارد کردن کد ملی و شماره حسابی که با آن یارانه دریافت می‌کنند به عنوان کد رهگیری درخواست خود را ثبت کنند.

لازم به توضیح است افرادی مشمول بسته حمایت معیشتی می‌شوند که سطح درآمدی آن‌ها به شرح جدول زیر باشد:

تعداد اعضای خانواده حداقل درآمد سالیانه (میلیون تومان) حداقل درآمد ماهیانه (میلیون تومان) ۱ نفر ۴۸ ۴ ۲ نفر ۶۰ ۵ ۳ نفر ۷۲ ۶ ۴ نفر ۸۴ ۷ ۵ نفر و بیشتر ۹۶ ۸

قرار بود زمان ثبت نام متقاضیان کمک معیشت دولت ۲۴ دی ماه به پایان برسد که با تصمیم وزارت کار این تاریخ تا پایان دی ماه تمدید شد.

حسین میرزایی سخنگوی ستاد شناسایی مشمولان کمک حمایت معیشتی  در رابطه با تمدید زمان ثبت نام جاماندگان بسته معیشت دولت بعد از تاریخ ۳۰ دی ماه اظهار کرد: این زمان تمدید نمی‌شود، زیرا افراد زیادی از روز ۱۰  آذرماه اقدام به ثبت نام کرده‌اند و منتظر پاسخ هستند.

وی افزود: در یک تاریخ معین باید کار ثبت نام را تمام و نتایج بررسی را به متقاضیان اعلام کنیم و اگر روند ثبت نام ادامه پیدا کنید، کار اطلاع رسانی امکان ندارد.

میرزایی بیان کرد: افراد متقاضی دریافت کمک معیشت دولت تا ۳۰ دی ماه اقدام به ثبت نام کنند و کار را به روز‌های آخر موکول نکنند.

 

باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Gp5 برچسب ها: جاماندگان بسته معیشتی ، ثبت نام ، خانوار

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: جاماندگان بسته معیشتی ثبت نام خانوار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی گفت: این تسهیلات پارسال به صورت قرض الحسنه و با بازپرداخت ۳ ساله برای کمک به درمان زوج‌های نابارور پرداخت شد.

موسوی سقف پرداخت این تسهیلات برای روج‌ها را ۱۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: این زوج‌ها از طریق مراکز بهداشت شناسایی می‌شوند و تحت درمان قرار می‌گیرند.

وی افزود: اهدای ۱۶۹ فقره تسهیلات ایران جوان شامل کارت هدیه، سپرده بلند مدت و وام قرض الحسنه به زوج‌های جامعه هدف که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزند شده اند.

موسوی اهدای ۱۰ فقره بسته حمایتی شامل بسته لبخند، مادری کارت هدیه و شش ماه پوشک مصرفی نوزادان به خانواده‌هایی که از سال ۱۴۰۱ تاکنون صاحب فرزندان چندقلو شده اند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی افزود: اهدای ۸۰ بسته پوشک بهینه پارچه‌ای به خانواده‌های دارای بیش از سه فرزند نیز انجام شد.

موسوی گفت: اهدای ۲۳ تندیس، لوح و کارت هدیه به خانواده‌های دارای چهارفرزند در قالب طرح ملی شکوه مادری را از دیگر اقدامات این نهاد در سال گذشته برشمرد.

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • جزئیات دریافت ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ایرانسل G۴ به مدت ۱۴ روز | بهره مندی از امکانات ویژه نسل جدید G۴ با کد #۷۰*
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • هشدار پلیس درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی و کالابرگ
  • آخرین وضعیت اجرای قانون بودجه کشور
  • (ویدیو) هشدار درباره پیامک‌های جعلی یارانه معیشتی
  • پرداخت ۹۶ فقره تسهیلات برای درمان زوج‌های نابارور
  • پرداخت بیش از ۹۹۲ میلیارد تومان کمک معیشتی به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • پردا خت ۹۹۲ میلیارد و ۹۲۵ میلیون تومان کمک معیشت به مددجویان گلستانی در سال ۱۴۰۲