Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری پلیس روز یکشنبه به نقل از سرهنگ "محمد حیدری" اظهار داشت: بارش برف در سه راهی شهدای منطقه اورامانات موجب شده تردد بدون زنجیر چرخ به سمت سروآباد مقدور نباشد.

وی با بیان اینکه طبق پیش‌بینی‌های هواشناسی بارش‌ها در ساعات آتی خصوصا در مناطق کوهستانی و گردنه‌ها افزایش می‌یابد به رانندگان توصیه کرد از ترددهای غیر ضروری اجتناب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری تصریح کرد: در صورتی که شهروندان مجبور به سفر به مناطق اورامانات هستند قبل از سفر از کارایی سیستم‌های گرمایشی، برف پاک کن و روشنایی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل کنند.

رییس پلیس راه کرمانشاه ادامه داد: مورد دیگری که رانندگان حتما به آن توجه داشتند باشند تنظیم باد لاستیک خودرو است چرا که لاستیکی که بادش تنظیم باشد بهترین و مناسب ترین چسبندگی را با جاده خواهد داشت و از سرخوردن جلوگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: در زمان لغزندگی جاده از گردش و انحراف ناگهانی و کم و زیاد کردن فشار بر روی پدال گاز و رانندگی با سرعت بالا و سبقت گرفتن و تغییر ناگهانی دنده از سبک به سنگین در سرعت بالا خودداری شود.

اورامانات به منطقه‌ای در شمال غربی استان کرمانشاه شامل شهرستان‌های پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی اطلاق می‌شود که حدود ۳۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

استان کرمانشاه بیش از هشت هزار کیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی دارد.

براساس اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی که از روز گذشته (شنبه) وارد استان کرمانشاه شده از امروز یکشنبه به تدریج از آسمان استان خارج می‌شود.

هواشناسی همچنین اعلام کرد: از روز سه‌شنبه تا پنجشنبه، عبور موج دوم سامانۀ بارشی مذکور، ضمن کاهش دمای هوا به تناوب در نواحی سردسیر و معتدل سبب بارش برف و باران و در نواحی گرمسیر باران می‌گردد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 بارش برف و باران خودرو سازمان هواشناسی گاز وسیله نقلیه قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان

کارشناس هواشناسی لرستان گفت: از فردا _سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ شاهد بارش‌های رگباری در استان خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، بهمن محمدی مقدم اظهار کرد: براساس نقشه‌های هواشناسی از فردا _ جمعه سی‌ویکم فروردین_ تا سه‌شنبه _چهارم اردیبهشت_ با توجه به افزایش شاخص‌های ناپایداری جو و همچنین تراکم ابرهای همرفتی در ساعات بعدازظهر و اوایل شب برای اغلب مناطق استان بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: این بارش‌ها برای یک شنبه شب تا غروب روز دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود که با مخاطراتی همچون آبگرفتگی معابر عمومی، اختلال در تردد جاده‌ای و لغزندگی جاده‌ها همراه است.

به گفته کارشناس هواشناسی از نظر نوسانات دمایی برای امشب و فردا دماها روندی افزایشی خواهند داشت.

به گزارش ایمنا؛ در ۲۴ ساعت گذشته نیز پلدختر با ۳۱ درجه سانتیگراد گرم‌ترین و الشتر با دو درجه سانتیگراد بالای صفر خنک‌ترین شهر استان بودند.

کد خبر 745847

دیگر خبرها

  • پیش بینی بارش پراکنده باران در مناطق شرقی کرمانشاه
  • کاهش مدت زمان انعقاد قراردادهای اجاره از طريق سامانه خودنویس امکان‌پذیر شد
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • پیش بینی بارش‌های رگباری از فردا در لرستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • بارش پراکنده باران در مناطق شرقی و شمالی کرمانشاه
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • امدادرسانی به بیش از یک هزار سیل زده/ ۶۳ عملیات امدادی در هفت استان
  • (ویدئو) بارش شدید برف در اورامانات کردستان و بسته شدن گردنه تته