Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@22:32:54 GMT

آسیب‌های موجود در فضای مجازی نگران‌کننده است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۶۷۴

آسیب‌های موجود در فضای مجازی نگران‌کننده است

وزیر کشور گفت: مقرر شده کارگروهی استفاده مثبت از فضای مجازی به صورت دقیق بررسی شود؛ چراکه آسیب‌های موجود در این فضا نگران‌کننده است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در حاشیه یکصد و بیست و هشتمین شورای اجتماعی کشور اظهار داشت: جلسه امروز در ادامه جلسه قبل برگزار شده و موضوع نهادهای دینی، همکاری و تاثیر آنها بر حوزه اجتماعی مورد بحث قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: گزارش‌ها، نطرسنجی‌ها و پیمایش‌های علمی، تاثیر نهادهای دینی را بر حوزه‌های اجتماعی بالا نشان می‌دهد و در این جلسه طرح‌هایی ارائه شد و مقرر گردید به عنوان سند بالادستی همکاری بین نهادهای دینی در این حوزه با تقسیم کار مناسب در هر بخشی مشخص شود.

وزیر کشور افزود: گزارش دقیقی در مورد فضای مجازی و تاکید بر استفاده مثبت از آن ارائه شده است و آسیب‌های موجود در فضای مجازی نگران‌کننده است و مقرر شد کارگروهی معضلات و مشکلات مربوط به فضای مجازی را بررسی کند و نکات مثبت آن را نیز ارائه کند.

رحمانی فضلی بیان کرد: گزارشی از حوزه علمیه خواهران داشتیم که مقرر شد همکاری میان آنها و آموزش و پرورش را بررسی کند تا از ظرفیت آنها در مدارس بهره بگیریم و درباره کاهش آسیب‌های اجتماعی نیز به صورت عملی اقدامات لازم صورت بگیرد.

وی یادآور شد: موضوع آسیب‌های اجتماعی را به شکل اجتماعی می‌توان حل کرد و ما باید نسبت به پیشگیری عمل کنیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: فضای مجازی وزیر کشور رحمانی فضلی آسیب های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علم و فرهنگ، باتوجه‌به گسترش روزافزون فعالیت‌ها و خدمات در فضای مجازی، شناخت، تجزیه‌وتحلیل و در کل پژوهش در حوزه فضای مجازی اهمیت ویژه‌ای در دنیا پیدا کرده است. در این راستا و به دلیل فقدان پژوهش متمرکز بر روی وب در کشور، ایده‌ای با نام «وب پژوهی» از سال ۹۴ در دانشگاه علم و فرهنگ شکل گرفت.

خوشبختانه موضوع «وب پژوهی» مورد استقبال جامعه علمی کشور قرار گرفته است و مقالات و پژوهش‌های متعددی به زبان‌های فارسی و انگلیسی به دبیرخانه کنفرانس ارسال شده است که آثار پذیرفته شده در پایگاه‌های معتبر علمی داخلی نظیر SID و ISC و خارجی نظیر IEEE Xplore نمایه شده است.

کد خبر 6087272

دیگر خبرها

  • «آینده شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های سنتی ایران» منتشر شد
  • فضای مجازی باید باعث افزایش انسجام جامعه شود
  • برگزاری کنفرانس بین المللی وب پژوهی در دانشگاه علم و فرهنگ
  • علی ربیعی: تعطیلی روز شنبه توطئه نیست /بستن فضای مجازی چه خاصیتی دارد؟ وقتی خودتان هم در شبکه های مجازی هستید و تیک آبی و خاکستری می گیرید
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • چرا نباید نگران نسل Z بود؟
  • ربیعی: تعطیلی شنبه توطئه نیست
  • نسل Z از نگاه اکونومیست/ چرا نباید نگران این جوانان بود؟
  • ربیعی : فلسفه بقا بر فلسفه توسعه کشور چربیده است / تغییر سبک زندگی که در خیابان می بینید، توطئه نیست / جریان پرقدرتی سالهاست مقابل حاکمیت تفکر توسعه و پیشرفت ایستاده
  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود