Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ترفع سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اقدامات شرکت واحد اتوبوسرانی برای خدمت رسانی به شهروندان همزمان با بارش‌ برف در پایتخت گفت: خوشبختانه با شروع بارش‌ها در تمام مسیر خطوط دهگانه BRT از سوی معاونت خدمات شهری شن و نمک پاشی شد و برف نشسته بر روی مسیر خط ویژه اتوبوسرانی پاکسازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: با توجه به پیش‌بینی‌های انجام شده در حال حاضر هیچ گونه انسدادی در خطوط دهگانه‌های اتوبوس‌های BRT گزارش نشده و خدمت‌رسانی اتوبوس‌های شرکت واحد به شهروندان با تمام ظرفیت انجام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر بارش برف شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب

رضا دوستی رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت : در راستای رفاه حال شهروندان کرمانشاهی خطوط اتوبوسرانی کریدور شمال به جنوب (طاق‌بستان-فردوسی) و شرق به غرب (کیهانشهر-دولت آباد) راه‌اندازی شد.

وی افزود: اتوبوس‌ها در ۱۵ مسیر که بیش از ۳۰ شهرک است تقویت شده که می‌توان به شهرک‌های باغ ابریشم و مجتمع میلاد، تعاون، معلم، شهرک صادقیه، شهرک الهیه، سجادیه، قبرستان بریموند، نوکان، دولت‌آباد و مسیر‌های مرکز شهر از جمله خیام، پردیس، بهار، بازار، کرناچی، ظفر، مسکن اشاره کرد.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه تصریح کرد: از شهروندان تقاضا داریم برای پارک خودرو‌های شخصی خود به جای اینکه به ترمینال مراجعه کنند به پارکینگ‌های سطح شهر مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در گذشته در ترمینال فضای خالی بوده، اما اکنون به دلیل ورود اتوبوس‌ها به ناوگان فضای کافی برای پارک اتوبوس‌ها نیست لذا تقاضا داریم شهروندان این موضوع را رعایت کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • راه اندازی خطوط اتوبوسرانی شمال به جنوب و شرق به غرب
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • بازسازی چراغ‌های راهنمایی و رانندگی پایتخت
  • آغاز نوسازی کنترل کننده‌های چراغ‌های راهنمایی پایتخت
  • ارتش و سپاه؛ لشکر خدمت