Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-23@23:19:30 GMT

لنج باری با پنج ملوان از غرق شدن نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۹۰۰

لنج باری با پنج ملوان از غرق شدن نجات یافتند

معاون پایانه های نفتی خارگ گفت: در اولین ساعات اعلام اداره بندر مبنی بر امداد رسانه به یک شناور دریایی نیروها به محل اعزام شدند که به علت از کار افتادگی موتور شناور متخصصین فورا عملیات آغاز و شناور و پنج ملوان از غرق شدن نجات پیدا کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از سپاس؛ شامگاه دیروز  در حالی که شرایط جوی استان بوشهر طوفانی و بارانی اعلام شده بود یکی از شناورهای دریایی در مسیر دیلم به خارگ دچار مشکلات فنی می شود که توسط امدادگران دریایی از غرق شدن احتمالی جلوگیری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عباس غریبی معاون پایانه های نفتی خارگ با اشاره به امداد رسانی به شناور دریای، گفت: در اولین ساعات اعلام اداره بندر مبنی بر امداد رسانه به یک شناور دریایی نیروها به محل اعزام شدند که به علت از کار افتادگی موتور شناور متخصصین فورا عملیات را انجام دادند.

معاون پایانه نفتی خارگ اظهار کرد: شناور امداد رسان هفت تیر به محل ماموریت در شش مایلی اعزام شد که پس از سه ساعت تلاش مستمر علی رغم مواج بودن دریا و ارتفاع چهار متری سطح دریا با سرعت ۳۵ وزش باد، عملیات با موفقیت انجام شد.

غریبی افزود: شناوری که در خواست امداد رسانی داشته است با هویت علی اصغر با پنج ملوان از دبی به سمت دیلم در حال حرکت بوده است که عصر روز گذشته در فاصله شش مایلی جزیره خارگ موتور لنج متوقف و دچار آبگرفتگی و در معرض غرق شدن قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که ناخدا لنج باری از امداد رسانی پرسنل عملیاتی پایانه نفتی جزیره خارگ تقدردانی کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی

استاندار خراسان رضوی از مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی به‌منظور تلاش ارزشمند وی در خدمت‌رسانی به مهمانان امام رضا (ع) در ایام نوروز تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری از ۴۰ روز حضور و تلاش ارزشمند علی‌اصغر اصغری، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان رضوی و کارکنان این مجموعه در مسیر سوخت‌رسانی و کمک و یاری به مهمانان امام رئوف و سوخت‌رسانی مطلوب به مجاوران و زائران بارگاه قدس رضوی قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • تصادف در علی آباد ۶ مصدم برجا گذاشت
  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • قدردانی استاندار همدان از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برای سوخت‌رسانی نوروزی
  • پایان تلخ جوان سنندجی در ته چاه | ۴ نفر توسط جوان سنندجی نجات یافتند
  • ۱۱ مادر باردار در سیل اخیر بلوچستان نجات یافتند
  • پنج سرنشین خودروی پراید پس از سقوط به زیر پل نجات یافتند
  • منشور خدمات رسانی در سال جدید خرد و تفکر جمعی است
  • خارج سازی مغرقه باری آبکوهی از سواحل جاسک
  • افزایش ۳۴ درصدی مصرف سوخت جت در منطقه ارومیه
  • قدردانی استاندار خراسان رضوی از نحوه سوخت‌رسانی نوروزی