Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@20:39:45 GMT

سقف جدید بر درآمدهای دفاتر ازدواج و طلاق + صوت

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۲۹۳۶

سقف جدید بر درآمدهای دفاتر ازدواج و طلاق + صوت

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان،  در برنامه پیک بامدادی رادیو ایران به موضوع تعیین سقف درآمدی برای دفاتر ازدواج و طلاق پرداخته است.

قرار است سقف جدید برای درآمد دفاتر ازدواج و طلاق تعیین شود و به گفته قوه قضاییه، هدف از ایجاد این طرح، کاهش فساد و دلال بازی در این دفاتر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

انتهای پیام/

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پیک بامدادی ازدواج و طلاق قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد

فیروز شکوری مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: یکی از گلایه‌های فعالان اقتصادی، دیرکرد در استرداد مالیات بر ارزش‌ افزوده بود که با رویکرد جدید نظام مالیاتی و پس از اصلاحاتی که در قانون مالیات بر ارزش‌ افزوده صورت گرفت، استرداد مالیات بر ارزش‌ افزوده به‌شدت سرعت گرفت.

وی با بیان اینکه تسریع در امور مربوط به استرداد مالیات یکی از شاخص‌های نشان‌ دهنده تکریم ارباب‌ رجوع است، ‌افزود: موضوع برخی از این استردادها چندین سال طول کشیده بود ولی در زمان حاضر این موضوع به روز شده است و تاخیر در این خصوص وجود ندارد.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان با بیان اینکه رویکرد سازمان امور مالیاتی حمایت از تولید است، خاطرنشان کرد: همه تلاش ما تسهیلگری در خصوص مالیات برای بخش تولید است چرا که اگر چنین حمایت هایی انجام نشود اشتغال و تولید در کشور تحت تاثیر قرار می گیرد.

شکوری با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد از درآمدهای استان زنجان از طریق مالیات تامین می شود، ‌گفت سهم درآمدهای مالیاتی در تامین منابع بودجه ۷۴۸ همت(هزار میلیارد تومان) و سهم استان در سال گذشته در تامین درآمدهای مالیاتی ۹۲ هزار میلیارد ریال بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان زنجان گفت: سال گذشته بیش از ۱۷ هزار میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مالیاتی که از سوی صنوف، واحدهای تولیدی و خدماتی و همه مودیان پرداخت می شود به جامعه باز می گردد و صرف عمران و آبادانی شهرها و روستاها می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • بودجه ۱۴۰۳ چه زمانی نهایی می‌شود؟
  • ۶۷۰۰ میلیارد ریال مالیات به مودیان تولیدکننده در زنجان برگشت داده شد
  • گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
  • دور زدن تحریم با زدن رکورد ۶ ساله فروش نفت
  • ساخت ۳۰ پارکینگ جدید در تهران و اخطار سازمان هواپیمایی به دفاتر متخلف
  • از هزینه‌های متفاوت ثبت ازدواج تا اجرای عقد آریایی!
  • کاهش درآمدهای مالیاتی به میزان ۸۵ همت در بخش دوم بودجه ۱۴۰۳
  • ثبت برنامه ماهانه واحدهای تولیدی الزامی شد
  • جزییات دوره‌های آموزش تخصصی پذیرفته شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱
  • مادورو دفاتر دیپلماتیک ونزوئلا در اکوادور را تعطیل کرد