Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، حسین خوش اقبال در هفتمین جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی و سلامت اظهار داشت: نیاز است ادارات و دستگاههای اجرایی با مشارکت و ارائه نقطه نظرات لازم در اجرای درست طرح سراج (سلامت روانی مراقبت‌های اجتماعی) با علوم پزشکی استان کردستان همکاری کنند.

وی با اشاره به اینکه در این جلسات تصمیم‌گیری برای آسیب‌های اجتماعی سراسر استان انجام می‌گیرد، گفت: نیاز است اعضای جلسه مطالعاتی در خصوص دستور کار جلسه قبل از ورود به جلسه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان خواستار جدی گرفتن آسیب‌های اجتماعی توسط دستگاههای اجرایی شد و ادامه داد: باید از خانواده، مدرسه، دانشگاه، ادارات و جامعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش کنیم و نیاز است از نظرات کارشناسان در این جلسات استفاده شود.

خوش اقبال اضافه کرد: ارائه راهکار و تدابیر لازم در راستای رفع مشکلات نیاز است و باید با برطرف کردن مشکلات زمینه توسعه استان را فراهم آوریم.

وی تصریح کرد: گرچه استان کردستان به نسبت بسیاری از استان‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی در وضعیت بهتری قرار دارد اما با توجه به  سابقه فرهنگی که سنندج دارد احساس نگرانی در زمینه آسیب‌های اجتماعی وجود دارد و براین اساس نیاز است هشدارهای لازم برای برنامه ریزی و  مدیریت در کنترل و کاهش ارائه شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به دستور کار راه‌اندازی مرکز تخصصی سرطان سینه که توسط جهاد دانشگاهی مطرح شد، بیان کرد: در صورتیکه این مرکز در مسیری قرار گیرد که تکمیل‌کننده خدمات علوم پزشکی باشد موثر است اما اگر به موازی‌کاری بپردازد، نمی‌تواند موفق باشد.

خوش اقبال خاطرنشان کرد: روحانیون نیز نقش اثرگذاری در کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگ سازی دارند و باید از ظرفیت این افراد بهره برد.

46

کد خبر 1343713

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان کردستان آسیب اجتماعی اخبار جعلی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین؛ کاظمی در اولین نشست کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان افزود: طبق آمار منابع رسمی روند رشد آسیب‌های اجتماعی در استان قزوین متوقف شده است، در بسیاری از مولفه‌ها در مقیاس آمار‌های کشوری و در مقایسه با جمعیت استان قزوین وضعیت بهتری در کاهش آسیب‌های اجتماعی دارد که این روند باید با برنامه ریزی در سال جدید هم دنبال شود.


وی اضافه کرد: در تعطیلات نوروز با کاهش برخی از جرائم در قزوین روبه‌رو بودیم، مثلا در قزوین بیش از ۳۰ درصد جرایم مهم از جمله سرقت کاهش پیدا کرده است که مهمترین علت این توفیق مدیریت معتادان متجاهر بود.
معاون استاندار با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت کمپ ماده ۱۶ جهت نگهداری و درمان معتادان به ویژه معتادان متجاهر گفت: برای ضمانت اجرایی تصمیمات، شهرداری تعهد دارد که ۵ هکتار زمین برای ساخت این کمپ اختصاص دهد.


کاظمی تاکید کرد: این مسئله باید رسیدگی و این کمپ طبق موارد تعیین شده ساخته شود چراکه ایجاد اشتغال برای معتادان متجاهر باعث عدم بازگشت معتادان به انجام جرائمی مانند سرقت می‌شود.

دیگر خبرها

  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • روند کاهش آسیب‌های اجتماعی در استان
  • جلسه شورای اجتماعی استان یزد برگزار شد
  • قوانین خلق الساعه مانع جهش تولید است
  • اعلام فراخوان برای جذب سرمایه‌گذار منطقه چالابه
  • هشدار استاندار گیلان به مسئولان مانع تراش در مسیر سرمایه گذاری
  • فعالیت در بورس چگونه به تولید کمک می‌کند؟
  • حذف بروکراسی اداری در کردستان پیش‌ نیاز تحقق شعار سال
  • سرمایه‌گذاری در ورزش باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود
  • آمادگی همکاری سازمان منطقه آزاد کیش با صداوسیما برای جذب سرمایه گذار