Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی فرماندار شهرستان چرداول گفت: 1600 نفر مجری شامل اعضای هیات اجرایی و دست اندرکاران انتخابات اعضای شعبه، ناظرین، نمایندگان فرماندار، بازرسان و... مسئولیت برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی شهرستان چرداول را برعهده دارند

یاسر مامی  معاون سیاسی فرماندار چرداول در گفت گو با خبرنگار برنا در سرابله اظهار داشت: با حضور دستگاه‌های مرتبط تاکنون ۷  جلسه مشترک با حضور هیات‌های  اجرایی ونظارت به منظور هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات  در سطح شهرستان  برگزار گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود : با برنامه ریزی انجام شده  شعبه اخذ رای در بخش مرکزی ۲۵شعبه  هلیلان ۱۸ ،  شباب ۱۵ ،زاگرس ۱۱شعبه و ۲۹ شعبه سیار در انتخابات پیش رو با رعایت قانون مداری، بیطرفی و انسجام ملی در گام دوم انقلاب برای برگزاری انتخاباتی با شکوه خدمات رسانی خواهد کرد.

معاون سیاسی با اشاره به تاکید  فرماندار شهرستان چرداول  در خصوص تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات عنوان کرد: اصناف، معلمین، رای اولی ها، هیات‌های ورزشی، هیات‌های مذهبی  و .. درمراجع موثر  در شهرستان برای توجیه مشارکت حداکثری در انتخابات توسط ستاد اجرایی انتخاب شدند تا شاهد انتخاباتی سالم با کمترین شائبه در این شهرستان باشیم.

 مامی  با تاکید بر اهمیت رعایت اصل بی طرفی در انتخابات اظهار داشت: طبق قانون وزارت کشور، فرمانداری شهرستان به عنوان نهاد اصلی اجرای انتخابات، مسئول حسن اجرای انتخابات با رعایت اصل بی طرفی است.

وی افزود: وظیفه دینی ، شرعی و سازمانی ما تشویق مردم به حضور حداکثری مردم در انتخابات است و اعضای هیات اجرایی و سایر افرادی که با هر عنوانی در برگزاری انتخابات مشارکت دارند موظف به رعایت اصل بی طرفی هستند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: انتخابات فرماندار فرماندار شهرستان مجلس شورای اسلامی وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۲۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تشریح جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود