Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

یک رسانه بحرینی اعلام کرد بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و بحرین در چارچوب انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ در زمین بی‌طرف برگزار خواهد شد.

به نقل از اخبار الخلیج بحرین، تیم ملی فوتبال بحرین با توجه به انتقال بازی‌های بین‌المللی باشگاه‌‌های ایرانی به زمین بی‌طرف که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) اعمال شده می‌تواند در کنار تیم‌های ملی هنگ‌کنگ و عراق از این فرصت استفاده کرده و بازی‌های خود با ایران را در کشور دیگری برگزار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزنامه بحرینی در ادامه نوشت: بحرین در چارچوب مرحله انتخابی جام جهانی 2022 چهارم ژوئن (15 خرداد 99) باید در تهران به مصاف تیم ملی فوتبال ایران برود. با این وجود اگر تصمیم نهایی کمیته رقابت‌های AFC انتقال بازی‌های خانگی تیم‌های ایرانی به زمین بی‌طرف باشد بازی ایران و بحرین نیز به طور طبیعی به جای تهران در کشور دیگری برگزار خواهد شد.

در جدول رده‌بندی گروه C انتخابی جام جهانی 2022 در قاره آسیا تیم‌های ملی عراق (11 امتیاز)، بحرین (9 امتیاز)، ایران (6 امتیاز)، هنگ‌کنگ (5 امتیاز) و کامبوج (یک امتیاز) رتبه‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: سلب میزبانی تیم های لیگ برتری تیم ملی ایران تیم بحرین زمین بی طرف صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد

به گزارش "ورزش سه"، بازی‌های چهارم مرحله پلی آف بیست و  پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال در حالی امروز با انجام 3 دیدار دنبال شد که پیش از این شهرداری گرگان با سه پیروزی صعود خود را به مرحله نیمه نهایی را قطعی کرده بود. 
در نخستین دیدار امروز تیم مهرام مقابل صنعت مس کرمان به میدان رفت و با نتیجه 80 بر 74 به پیروزی رسید. در این دیدار سجاد پذیرفته با 14 امتیاز، 15 ریباند، 2 توپ ربایی و کارایی 27 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به سود مهرام شد و این تیم به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد و حریف شهرداری گرگان شد. 
از سوی دیگر تیم طبیعت تهران در آبادان به مصاف تیم پالایش نفت رفت و با نتیجه 91 بر83 موفق به کسب پیروزی شد. جردن استیون 46 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 34 بهترین بازیکن این دیدار بود. سری این بازی 2 بر 2 برابر شد و تکلیف تیم صعود‌کننده به مرحله نیمه‌نهایی  لیگ برتر در بازی پنجم روز یکشنبه 2 اردیبهشت ماه ساعت 16 در سالن بسکتبال زنده‌یاد محمود مشحون مشخص خواهد شد.
در دیگر دیدار این مرحله که با حساسیت بالایی دنبال می شد، تیم کاله مازندران میزبان تیم ذوب آهن اصفهان بود و با نتیجه 100 بر 85 مغلوب شد. رسول مظفری در این بازی با 21 امتیاز، 5 ریباند، 3 پاس گل و کارایی 24 بهترین بازیکن شد. سری این بازی 3 بر یک به نفع ذوب آهن شد و این تیم نیز به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر صعود کرد.

دیگر خبرها

  • صعود مهرام و ذوب آهن: پازل نیمه نهایی تکمیل نشد
  • این برد از نان شب برای استقلال واجب‌تر بود
  • پرسپولیس از وسط زمین ۳ امتیاز گرفت
  • پرسپولیس از وسط زمین 3 امتیاز گرفت (عکس)
  • تعلیق بازی اودینزه - رم در پی یک حادثه
  • شکست ورزش در زمین سینما
  • نتایج بازی‌های سوم مرحله یک چهارم پایانی لیگ برتر بسکتبال ایران
  • آقایی‌پور: هر چه داریم از هواداران خوزستانی است
  • مسعود شجاعی: در فوتبال ایران همه می‌خواهند امتیاز بگیرند
  • دیدار تیم‌های فوتبال روسیه و چین برگزار نمی‌شود