Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ محمدحسین کنعانی زادگان مدافع تیم فوتبال پرسپولیس با اینکه در برخی از بازی های نیم فصل اول نیمکت نشین بود و از سوی دیگر، پیشنهاداتی به دستش رسیده بود، تصمیم گرفت در جمع سرخپوشان بماند. قرارداد این بازیکن که البته قرارداد پر و پیمان و گرانقیمیتی به حساب می آید در پایان فصل به اتمام می رسد و برای سال دوم، نیاز به توافق مجدد است هر چند کنعانی زادگان به خبرآنلاین گفت می خواهد برای سال ها در کمپ قرمزهای پایتخت به کارش ادامه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن می گوید: «در نیم فصل چند پیشنهاد به دستم رسید که حتی بازی در خارج از ایران هم بود ولی تصمیم گرفتم که اینجا بمانم. من عاشق پرسپولیس هستم و وقتی می خواستم راهی این تیم شوم، می  دانستم چه تیمی را انتخاب کردم. حالا هم دوست دارم برای سال ها بمانم و کارم را دنبال کنم. برای من هیچ چیز جذاب تر از بازی برای پرسپولیس نیست.»

مدافع ملی پوش پرسپولیس سپس به تغییرات در کادرفنی اشاره کرد و افزود: «فکر می کنم بهترین اتفاق ممکن رخ داد و حضور یحیی گل محمدی یک انتخاب حرفه ای بود. مسئولان باشگاه به خصوص محمدحسن انصاری فرد که خودش پرسپولیسی است، بعد از جدایی گابریل کالدرون توانستند یک انتخاب خوب داشته باشند و می بینیم که هواداران در فضای مجازی هم از این انتخاب، حمایت می کنند. انشالله این حمایت ها به ورزشگاه هم بکشد و یک اتحاد بزرگ دیگر را تشکیل بدهیم. پرسپولیس میلیون ها طرفدار دارد و از این رو، هر تصمیمی گرفته می شود، با واکنش هایی مواجه خواهد شد اما دیدید که همه از گل محمدی حمایت کردند.»

کنعانی زادگان که وینسون کمپانی مدافع بلژیکی و پیشین منچسترسیتی را الگوی خود می داند، اضافه کرد: «آقایحیی از همان روز اولی که به تمرینات ما اضافه شد، نشان داد یک مربی بسیار حرفه ای و باهوش است. او می خواهد پرسپولیس را به موفقیت های بیشتری برساند. البته طبیعی است که نیاز به زمان داشته باشد زیرا کارش سخت است. او تا به حال سرمربی شهرخودرو بود و امروز در پرسپولیس نیاز به فضای کار دیگری دارد. ما بازیکنان در کنار هواداران باید بتوانیم این فضا را برای آقایحیی بسازیم تا کارش راحت تر شود. قطعا همه می خواهند پرسپولیس بهترین شرایط را داشته باشد و من مطمئن هستم اگر مثل سال های قبل، این تیم حمایت شود، اتفاقات مهمی رخ می دهد.»

از این بازیکن در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس هم پرسیدیم که گفت: «صد درصد این شانس برای ما وجود دارد. قطعا می توانیم به موفقیت برسیم. قهرمانی های زیادر برای پرسپولیس در پیش است. همه ارکان تیم در حال حاضر پرسپولیسی هستند و این موضوع به ما کمک می کند تا مسیرمان را پیدا کنیم. من تصور می کنم اگر مدیران باشگاه حمایت کنند و اوضاع بهتر شود، پرسپولیس حتما به قهرمانی می رسد. ما در زمان گابریل کالدرون راه خودمان را انتخاب کردیم و نشان دادیم فقط از این لیگ، قهرمانی می خواهیم. حالا با گل محمدی با قدرت بیشتری این راه را ادامه می دهیم. گل محمدی نشان داده یک مربی فهیم و تاکتیکی است. هر تیمی که داشته مورد تحسین اهالی فوتبال بوده و از این رو با این مربی می توانیم موفقیت های زیادی به خصوص تکرار قهرمانی در لیگ را داشته باشیم. من که نسبت به این اتفاقات خوشبین هستم.»

کنعانی زادگان در واکنش به سوال دیگری در مورد احتمال نیمکت نشینی اش اضافه کرد: «من در تمام مدت فصل قبل هرگز در این مورد حرفی نزدم و واکنشی نشان ندادم. بازیکن باتجربه ای هستم و امکان ندارد به نیمکت نشینی اعتراض کنم. حتی یکبار هم مطلبی از من در این مورد پیدا نمی کنید. در گذشته هیچ اعتراضی به نیمکت نشینی نداشتم و از این به بعد هم اعتراض نمی کنم چون می دانم مربیان تیم، تصمیم گیرندگان نهایی هستم. حالا هم در کنار سیدجلال حسینی و شجاع خلیل زاده خط دفاع محکمی را تشکیل داده ایم و از این به بعد هم می توانیم با همین قدرت به کارمان ادامه دهیم. این را هم بگویم که افتخار می کنم در کنار این دو نفر بازی می کنم و پیراهن پرسپولیس را به تن دارم. از هواداران هم ممنونم که در تمام این مدت، در ورزشگاه ها و فضای مجازی مرا شرمنده کردند. امیدوارم با ارائه بازی های خوب بتوانم لطف شان را جبران کنم.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم ملی فوتبال ایران امروز (۷ فروردین) در شهر عشق‌آباد مقابل تیم ملی ترکمنستان قرار گرفت تا بازی چهارم خود را در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ انجام دهد.   دیدار رفت این دو تیم با نتیجه پنج بر صفر به سود شاگردان امیر قلعه‌نویی به پایان رسید.    تیم ملی فوتبال ایران اکنون با هفت امتیاز در صدر جدول گروه E این رقابت‌ها قرار دارد. تیم ازبکستان نیز با هفت امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفته است.   امیر قلعه نویی برای این دیدار حسین حسینی، شجاع خلیل زاده، رامین رضاییان، محمدحسین کنعانی‌زادگان، میلاد محمدی، سعید عزت الهی، محمد قربانی، محمد محبی، سامان قدوس، مهدی قایدی و مهدی طارمی را به عنوان بازیکنان اصلی راهی میدان کرد.   دقیقه ۳۹ حسین کنعانی‌زادگان از داور کارت زرد دریافت کرد.


گل اول ایران: دقیقه ۴۵+۵ مهدی قائدی گل اول ایران را ثمر رساند.  

دیگر خبرها

  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • مدافع تیم ملی فوتبال ایران دیدار با هنگ کنگ را از دست داد
  • ایران 1 - 0 ترکمنستان/ صعود ایران به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی
  • طلسم‌شکنی ایران در ترکمنستان با طعم صعود
  • کنعانی زادگان از بازی با هنگ کنگ محروم شد
  • محمدحسین کنعانی زادگان محروم شد
  • مقدماتی انتخابی فوتبال جام جهانی ۲۰۲۶؛ ترکمنستان ۰ - ایران ۱
  • ترکیب تیم ملی فوتبال برابر ترکمنستان اعلام شد
  • واکنش هواداران پرسپولیس به درخشش ستاره این تیم
  • آمار جالب کنعانی زادگان در شب تولد سی سالگی اش