Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: ابعاد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی در این کمیسیون بررسی خواهد شد. تاریخ انتشار: 10:42 - 29 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۸۱۶۳

محمدرضا رضایی‌کوچی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان گفت: ابعاد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی به زودی در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

باید مانع سیاسی کردن تراژدی سقوط هواپیمای اوکراینی شد

وی تصریح کرد: اعضای این کمیسیون فعلا در حال جمع آوری اطلاعات لازم از دستگاه‌های ذی ربط نظر سپاه و ارتش و همچنین سازمان هواپیمایی کشوری است تا در صورت جمع آوری این اطلاعات جلسه‌ای را با این عنوان در کمیسیون برگزار کند.

گزارش سقوط هواپیما را تهیه می‌کنیم

رضایی‌کوچی تصریح کرد: کمیسیون عمران حتما گزارشی درباره ابعاد سانحه سقوط هواپیمای اوکراینی در مجلس تهیه خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به سرنوشت طرح استیضاح محمد اسلامی ،وزیر راه و شهرسازی در مجلس گفت: تقاضای این استیضاح از سوی 12 نفر از نمایندگان مجلس تهیه و از سوی هیئت رئیسه به کمیسیون عمران مجلس ارجاع داده شد منتها سه تن از این نمایندگان تا پایان وقت ادرای چهارشنبه هفته گذشته،استیضاح خود را پس گرفتند و این استیضاح از حد نصاب افتاد و عملا این استیضاح از دستور کار کمیسیون عمران مجلس خارج شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر یزد، طرح تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب به کمیسیون نظارت و حقوقی شورا واگذار شده و در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی شورای اسلامی شهر یزد، محمدمهدی نیکونژاد در خصوص تحقیق و تفحص در قسمت انتهایی بلوار مرحوم ابوترابی مبنی بر بررسی تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب اظهار کرد: موضوع در چندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه سه، همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.

وی افزود: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته، همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم‌گیری ارسال خواهد شد.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و مؤثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب تاکید کرد.

کد خبر 745587

دیگر خبرها

  • ببینید | سقوط هواپیمای نیروی هوافضای روسیه
  • تعیین مجازات برای خرید و فروش سلاح در فضای مجازی
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ می‌شود
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • قانون برنامه هفتم توسعه به زودی ابلاغ خواهد شد
  • مساله بحرین و استیضاح دولت هویدا + عکس های تاریخی
  • همه دلایلی که دولت را پای میز مذاکره مزدی برگرداند!
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه