Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوبل داوری ایران در مرحله مقدماتی رقابت‌های قهرمانی آسیا سه بازی را قضاوت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، کوبل داوری اعزامی از ایران به مسابقات هندبال قهرمانی آسیا که به میزبانی کویت در حال برگزاری است، سومین قضاوت خود را هم در این دوره از مسابقات انجام داد.

در بازی روز گذشته تیم‌های قطر و ژاپن، کوبل داوری ایران متشکل از علیرضا موسویان و مجید کلاهدوزان کار قضاوت را برعهده داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار با حساب  36 بر 28 به سود قطر تمام شد.

این سومین قضاوت کوبل داوری ایران بود؛ موسویان و کلاهدوزان پیش از این دیدار تیم‌های کره‌جنوبی با استوالیا و امارات و عراق را هم قضاوت کرده بودند و عملکرد خوبی در این دوره از مسابقات داشتند.

رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا از 26 دی تا 7 بهمن به میزبانی کویت برگزار می‌شود. 4 تیم برتر این مسابقات جواز حضور در جام‌جهانی را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: قهرمانی آسیا عملکرد کره جنوبی قطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی دروازه‌بان تیم ملی که روز گذشته برابر ترکمنستان کلین‌شیت کرد، در مورد این بازی گفت: خداراشکر یک بازی سخت را بردیم. بازی روی چمن بد برگزار شد و کارمان را سخت کرد و نسبت به بازی رفت، سخت‌تر بود.

او در مورد کلین‌شیت اظهار داشت: من امسال خیلی تلاش کردم که در باشگاه عملکرد خوبی داشته باشم، شاید باورتان نشود که برای بازی در تیم ملی لحظه شماری میکردم و از آقای قلعه نویی تشکر دارم که به من فرصت دادند بازی کنم.

حسینی در خصوص شانس صعود ایران به مرحله حذفی جهانی عنوان کرد: ما در جام ملتها بازیهای خوبی داشتیم، بعضی انتقادات هست که به نظرم درست نیست. هنوز هم می‌گویم حقمان نبود که بازی قطر آنطور بازی را واگذار کنیم. کمترین حقمان قهرمانی بود و تیم خیلی خوبی داشتیم و همه چیز خیلی خوب بود اما روی یک بدشانسی بازی قطر را واگذار کردیم. امیدوارم برای جام جهانی از همین الان امکانات فراهم باشد تا تیم ملی موفق شود.

گلر تیم ملی در مورد حضور بازیکنان جوان نظیر آرشا شکوری گفت: جوانگرایی در تیم ملی ساده نیست که شما همه بازیکنان را عوض کنید. بازی در تیم ملی و باشگاهی متفاوت است. خیلی از بازیکنان باتجربه که در باشگاه عملکرد خوبی دارند، در تیم ملی نمی‌توانند عملکرد خوبی داشته باشند. آقای قلعه نویی هم فکر کنم اولین بار بود این همه جوان دعوت کردند و امیدوارم همه آنها مثمرثمر باشند.

دیگر خبرها

  • هندبال در سال ۱۴۰۲| شکست پشت شکست، ناکامی پشت ناکامی/ روز‌های دور از سکو و سهمیه
  • ستاره نامدار کشتی ایران خط خورد | نبرد حسن یزدانی و گلادیاتور برای المپیک جدی شد
  • حسینی: قهرمانی آسیا حق ایران بود
  • اسامی فرنگی‌کاران ایران در مسابقات قهرمانی آسیا اعلام شد
  • کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود!
  • سیدحسین حسینی: کمترین حقمان قهرمانی آسیا بود
  • خوب و بد هندبال ایران در سال ۱۴۰۲ از نگاه پاکدل
  • والیبال در ۱۴۰۲؛ قهر مردم!
  • آمادگی شیراز برای میزبانی از رقابت های آسیایی هندبال
  • ایران یک گام تا صعود به جام ملت‌های ۲۰۲۷