Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@12:51:27 GMT

برف تا پایان هفته میهمان خراسان رضوی است

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۳۴۶

برف تا پایان هفته میهمان خراسان رضوی است

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: بارش‌ برف و باران تا روز سه‌شنبه بیشتر مناطق استان خراسان رضوی را فرا می‌گیرد و این بارش‌ها دوباره از عصر چهارشنبه هفته جاری آغاز شده و تا پایان هفته ادامه خواهد داشت.

یحیی قائنی پور افزود: براساس تصاویر ماهواره‌ای سامانه بارش‌زا در این استان در حال گسترش است که در نواحی سردسیر شاهد بارش برف و در سایر نقاط بارش برف و باران پیش‌بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: فعالیت این سامانه موجب تشکیل مه، کاهش دید به همراه برف و کولاک در جاده‌های استان و اختلال در سیستم حمل و نقل جاده‌ای خواهد شد لذا افرادی که قصد سفر دارند باید تمهیدات لازم را فراهم کنند تا سفری همراه با آرامش خاطر داشته باشند

وی گفت: فریمان با ۶ درجه زیر صفر و کلات با ۱۴ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهر استان در ۲۴ ساعت گذشته بوده‌اند.
قائنی پور افزود: نوسانات دمای شهر مشهد نیز در روز گذشته بین یک تا چهار درجه بوده است.

برچسب‌ها هواشناسی شهر مشهد بارش برف ترافیک جاده ای خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی شهر مشهد بارش برف ترافیک جاده ای خراسان رضوی هواشناسی شهر مشهد بارش برف ترافیک جاده ای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد

رییس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی گفت: جاده تربت جام - صالح آباد شامگاه چهارشنبه به علت وقوع سیلاب و نبود ایمنی در محدوده روستای "یخک"، تا اطلاع بعدی مسدود شد.

یوسف بنی اسدی در گفت وگو با ایرنا افزود: بارش باران در جاده های اصلی و فرعی شهرستان های کلات، مشهد، طرقبه-شاندیز، نیشابور، صالح آباد، قوچان و باخرز را لغزنده کرده است.

وی گفت: همچنین بارش باران جاده های ترانزیتی سرخس- مشهد در محدوده گردنه مزداوند و درگز- قوچان در محدوده تیوان و آزادراه و جاده قدیم مشهد- باغچه را تحت تاثیر قرار داده است.

بنی اسدی ادامه داد: مه غلیظ نیز موجب کاهش دید افقی رانندگان در جاده ترانزیتی درگز - قوچان در محدوده های تیوان و "زوباران" شده است.

براساس اعلام هواشناسی خراسان رضوی بارش های بهاری چهارشنبه در روز پنجشنبه نیز تداوم خواهد یافت و بارش ها به اوج خود خواهد رسید که احتمال آبگرفتگی و ایجاد روان‌آب در مناطق مستعد دور از انتظار نخواهد بود.

طول راه‌های استان خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۶۱۵ کیلومتر است که از این میزان ۵۴۵ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های شهری، ۵۷۴ کیلومتر آن مربوط به گردنه‌های روستایی و ۵۸۶ کیلومتر آن مربوط به مناطق کولاک و مه‌گیر است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع سیلاب شدید در منطقه کویری (فیلم) پیدا شدن جسد دومین کشته سیل تربت جام

دیگر خبرها

  • ۲۵ میلیمتر باران در مشهد بارید
  • بارش ۲۵ میلیمتر باران در مشهد
  • بازگشایی جاده تربت جام -صالح آباد خراسان رضوی
  • انسداد جاده تربت جام- صالح آباد بر اثر وقوع سیل
  • سیلاب جاده تربت جام - صالح آباد در خراسان رضوی را مسدود کرد
  • وقوع باران و مه در برخی جاده های خراسان رضوی
  • خراسان رضوی بارانی می شود
  • برخی جاده های خراسان رضوی مه گرفته و بارانی است
  • هوای خنک در راه استان خراسان رضوی است
  • دمای هوای خراسان رضوی خنک می‌شود