Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از استقرار 222 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری در سایت های برف روبی مناطق 22 گانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به تاکید معاون خدمات شهری بر اجرای عملیات برف روبی در مناطق 22 گانه، گفت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با هدف پشتیبانی از عملیات برف روبی، ارسال ماشین آلات و تجهیزات به مناطق و توزیع آن ها در سایت های پشتیبان کوهک، دارآباد، بنی هاشم و آزادگان را در دستور کار خود قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در این زمینه تعاملات مطلوبی را با تمامی مناطق شهرداری تهران داشتیم و تاکنون 222 دستگاه ماشین آلات خدمات شهری شامل کامیون های نمک پاش دارای تیغه برف روب و کامیون های محلول پاش و نمک پاش برای استقرار در سایت های پشتیبانی ارسال شده است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران عنوان کرد: اکیپ های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات برف روبی نیز برای کاهش مشکلات ناشی از بارش برف و خدمات‌رسانی سریع به شهروندان، در پهنه های شرقی و غربی مناطق برف گیر شامل مناطق 1 تا 6 و 21 و 22 مستقر شدند.

وی ادامه داد: براین اساس، بلافاصله پس از خرابی ماشین آلات نسبت به تعمیر و رفع نقص آن ها اقدام خواهد شد.

علیپور در پایان گفت: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته به محض بارش برف، عملیات برف روبی در 22 سایت مستقر در مناطق، سایت اصلی برج میلاد، بهشت زهرا (س) و مجتمع پردازش و دفع آرادکوه آغاز می شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری تهران خدمات شهری برف مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست

احمدرضا متالهی‌ اردکانی شهردار اردکان در نشست شورای اسلامی شهر که با حضور مدیرکل دفتر امور شهری و شورا‌های استانداری یزد برگزار شد؛ گفت: فرسودگی ماشین‌آلات خدمات شهری و آتش‌نشانی به‌عنوان یکی از دغدغه‌های شهرداری به‌شمار می‌رود.

او تصریح کرد: عدم واریز بودجه‌های قانونی و کسری بودجه، شهرداری را با چالش‌های جدی روبرو کرده است.

متالهی بیان داشت: به جرات می‌گویم علی‌رغم تمامی مشکلات، پایین‌ترین نرخ قیمت تمام‌شده خدمات در بین شهرداری‌های کشور مربوط به شهرداری اردکان است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تولید روزانه ۱۲۰ تن کمپوست در قم/ احداث کمربند سبز سایت پردازش پسماند شهر
  • بازگشایی محورهای مسدود شده بر اثر سیل در نقاط سیل زده کشور
  • جزئیات آتش‌سوزی در شرق تهران با ۶ کشته
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • ساخت شهرک صنفی کارگاهی در رزن
  • شهرک صنفی کارگاهی در رزن احداث می‌شود
  • شهرداری‌ها پیشگام در خدمات‌رسانی به مناطق تحت تاثیر سیل جنوب کرمان
  • ماجرای خروج کودکان کار اتباع از تهران
  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان