Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-25@07:23:51 GMT

اسلام سلیمانی در رادار آستون ویلا

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۳۵۳

اسلام سلیمانی در رادار آستون ویلا

مهاجم با تجربه تیم ملی الجزایر که در لیگ حرفه ای فرانسه بازی می کند، شاید بازی در تیم استون ویلا را تجربه کند.

به گزارش خبرگزاری فارس، اسلام سلیمانی که بازیکن تحت قرارداد با لسترسیتی انگلیس است و البته به عنوان بازیکن قرضی در آ.اس موناکو فرانسه توپ می زند، امکان دارد به لیگ جزیره بازگردد  و البته پیراهن تیمی دیگر را به تن کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دیلی میرر باشگاه استون ویلا علاقمند است وینگر 31 ساله و آفریقایی را به خدمت گیرد.سایت ترانسفرمارکت، ارزش این بازیکن را حدود 8 میلیون یورو تخمین زده است.

در فصل جاری وی در لوشامپیونه فرانسه، برای موناکو در 13 بازی 7 گل زده است.

فوروارد 31 ساله که تاکنون در تیم ملی الجزایر 63 بازی کرده و 27 گل زده، سابقه حضور در اسپورتینگ پرتغال نیوکاسل یونایتد و فنرباغچه ترکیه را دارد.

انتهای پیام/ا

منبع: فارس

کلیدواژه: اسلام فرانسه لیگ جزیره انگلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)

همه ما با خودروهای تیون شده منصوری آشنا هستیم اما این بار نوبت به یک موتورسیکلت مشهور ایتالیایی رسیده است. این تیونر نام آشنا برای اولین بار از وسپا مونا ادیشن رونمایی کرده است، موتورسیکلتی که فقط به تعداد ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد.

به گزارش پدال، منصوری موناکو ادیشن بر پایه وسپا التریکا شکل گرفته و دارای بهبودهای ظاهری متنوع به ویژه تریم فیبر کربن و چرم است. همچنین بدنه‌ای با رنگ‌آمیزی متمایز و رنگ‌های پرچم موناکو جزو دیگر ویژگی‌های موتورسیکلت وسپا منصوری خواهند بود. علاقه‌مندان به این شرکت حتی می‌توانند متوجه نشان خانه گریمالدی در پانل‌های جانبی فیبر کربنی شوند.

متأسفانه منصوری در بخش قوای محرکه موتورسیکلت وسپا هیچ تغییری ایجاد نکرده و بنابراین از این نظر تفاوتی بین موناکو ادیشن و مدل‌های استاندارد وجود ندارد. این موتورسیکلت از دو حالت سواری اکو و پاور سود می‌برد و به لطف باتری لیتیوم یوم و سیستم احیای انرژی می‌تواند شعاع حرکتی مناسبی را ارائه نماید.

البته نباید موتورسیکلت برقی موردبحث را با یکی دیگر از پروژه‌های مشابه منصوری یعنی فراری ۴۵۸ اسپایدر ۲۰۱۲ اشتباه گرفت چراکه آن خودرو به تعداد ۳ دستگاه تولید شد.

منصوری می‌گوید هدف از تولید چنین موتورسیکلتی ارائه یک اسکوتر با حداکثر قابلیت حمل‌ونقل روزمره و درعین‌حال دوستدار محیط‌زیست است. این تیونر علاوه بر بدنه‌ای با ترکیب رنگ‌های پرچم موناکو گل پخش‌کن و پانل‌های جانبی فیبر کربنی را تولید کرده است. صندلی چرمی با دوخت سفارشی نیز جزو دیگر موارد قابل‌توجه است.

منصوری قیمت موتورسیکلت موناکو ادیشن را اعلام نکرده اما اگر قیمت سایر محصولات این تیونر را به عنوان یک معیار در نظر بگیریم، برچسب قیمت شش رقمی و حتی بالاتر شاید باعث تعجب ما نشود. نظر شما درباره این موتورسیکلت چیست؟

  کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • موتورسیکلت وسپا منصوری با نام موناکو ادیشن رونمایی شد (+عکس)
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • پائز نیامده ذوق این بازیکن را کور کرد!
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستگیری دو بازیکن 19 ساله لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز جنسی
  • رسمی: گزینه بایرن با استون‌ویلا تمدید کرد
  • ستاره ۲۱ ساله یوونتوس در رادار الاتحاد
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • کار مدافع آلومینیوم به اتاق عمل کشید(عکس)