Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@04:48:11 GMT

تشکیل 73 تعاونی جدید در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۳۹۳

تشکیل 73 تعاونی جدید در آذربایجان غربی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: از ابتدای سال تاکنون 73شرکت تعاونی در سراسر استان تشکیل شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غربی؛ نقی زاده  افزود: از این تعداد تعاونی تشکیل شده 31 تعاونی در گرایش تولیدی، 11تعاونی در گرایش توزیعی و32 تعاونی در گرایش خدماتی  با ایجاد اشتغال 882 نفر فعالیت می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان با بیان اینکه 28شرکت تعاونی در حوزه مرزنشینان در سطح استان فعال هستند اظهار کرد: این شرکت های تعاونی در 9 ماهه امسال بیش از 22 میلیون دلار اقلامی همچون مصالح ساختمانی،تخته نوپان،مواد غذایی، میوه وسبزیجات و فلزات را  به کشورهای همجوار صادر کردند.
نقی زاده  از برگزاری 35 هزار و 488 نفر ساعت  ساعت آموزش برای تعاونگران سراسر استان هم خبر داد و افزود: این آموزش ها به منظور توانمندسازی مدیران و اعضای تعاونی های استان در شاخه های مهارتی حقوقی،مهارتی مدیریتی، مهارتی تخصصی و مجازی برگزارشده است.
وی همچنین در خصوص اجرای طرح روستا تعاون در آذربایجان غربی  گفت: پس از ابلاغ اعتبارات قانون حمایت از توسعه و ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایر و برنامه های ابلاغی وزارت متبوع مبنی بر تشکیل شرکتهای تعاونی روستا تعاون در مناطق مختلف استان، بمنظور بهره مندی از تسهیلات مذکور با پیگیریهای  مستمر تا کنون193شرکت تعاونی (روستا تعاون)در گرایشهای مختلف در سطح استان تشکیل شده که از این تعداد134تعاونی در سامانه کارا ثبت نام و به بانکهای عامل معرفی شده اند..
مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت:از این تعداد17 تعاونی مصوب،10 تعاونی با مبلغ 51500 میلیون ریال با اشتغال 64 نفر موفق به دریافت تسهیلات شده اند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تعاونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در شبانه روز گذشته این خبرهابیشترین تعداد بازدید را درمیان خبرهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.     قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند ضرب الاجل یک هفته‌ای فرماندار میاندآب برای جمع آوری سد معبر دستگیری قاتل در کمتر یک ساعت در خوی افزایش دمای هوای آذربایجان‌غربی حدود ۵۰۰ هزار مترمربع به فضای ورزشی آذربایجان‌غربی اضافه شد

دیگر خبرها

  • افزایش ۴۹ درصد صادرات تعاونی های خراسان جنوبی
  • ۲۸۰ برنامه ویژه کارگران در همدان برگزار می‌شود
  • «کاوشی در اقتصاد تعاون» منتشر شد
  • صادرات تعاونی های خراسان جنوبی ۴۹ درصد افزایش یافت
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی
  • اشتغالزایی در آذربایجان شرقی ۱.۳۱ برابر بیشتر از تعهد انجام شد
  • تحقق ۱۳۱ درصدی سهم اشتغالزایی در آذربایجان شرقی
  • نقش مشارکت‌های مردمی در افزایش بهره‌وری و تولید
  • ضرورت تقویت بخش تعاون در راستای تحقق اشتغال‌زایی