Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@23:52:14 GMT

احضار 5325 متخلف بنزینی به تعزیرات در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۴۰۴

احضار 5325 متخلف بنزینی به تعزیرات در البرز

حوادث رکنا : بیش از 5 هزار متخلف بنزینی در البرز به تعزیرات احضار شدند.

به گزارش رکنا ، مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از احضار ۵۳۲۵ نفر از متخلفین در طرح افزایش قیمت بنزین به تعزیرات خبر داد.

علی اکبر مختاری با اشاره به اهمیت تداوم نظارت‌ها بر بازار، گفت: گشت سیار تعزیرات حکومتی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، بازرسان اصناف و ناظرین ویژه اقتصادی به صورت مستمر در واحدهای صنفی، تولیدی و خدماتی به صورت ویژه نظارت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مختاری افزود: بر همین اساس از ۲۵ آذرماه امسال ۴۴۳۵ پرونده تخلف در این استان تشکیل که ۴۱۰ پرونده قاچاق ، ۲۴۶ پرونده بهداشت و حاصل محکومیت این متهمین در حوزه کالا و خدمات بالغ بر ۷۸ میلیارد ریال و رقم محکومیت حوزه مبارزه با فاچاق بالغ بر ۹۴۴ میلیارد ریال بوده است.

وی افزود: پوشاک فروشی، میوه و سبزی، مرغ و ماهی، نانوایی و قنادی و شیرینی بیشترین تخلفات را در این حوزه به خود اختصاص دادند.

این مسئول خاطرنشان کرد: تاکنون ۵۳۲۵ نفر از متخلفین به خاطر افزایش غیرقانونی قیمت پس از افزایش قیمت بنزین به تعزیرات احضار شده‌اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی انتقام سخت اقتصادی قاچاق اخبار حوادث تعزیرات البرز غیرقانونی احضار شیرینی عکس فیلم دستگیر شد دختر مرد ایران تلگرام هندی دستگیر جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از کهگیلویه و بویراحمد، سید حمزه لقمانی گفت: در فروردین سال 1403 هزار و 358 پرونده تخلف اقتصادی وارد شعب این اداره کل و رسیدگی شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد افزود: از این تعداد پرونده وارده هزار و 44 فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات، 217 فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و تعداد97 فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت دارو و درمان بوده است.

لقمانی گفت: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، 218 میلیارد و 147 میلیون ریال بوده است.

خبرنگار: فائزه صداقت

انتهای خبر/

کد خبر: 1228376 برچسب‌ها تعزیرات حکومتی

دیگر خبرها

  • میزان جریمه‌های تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد در فروردین اعلام شد
  • رأی قطعی کارمند متخلف یکی از بانک‌های شهرستان البرز صادر شد
  • صدور رای قطعی برای کارمند متخلف بانک در شهرستان البرز
  • ورود بیش از ۱۳۰۰ پرونده تخلفاتی به تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد
  • کارمند بانک درپی اختلاس منفصل از خدمت شد
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • جریمه ۴۴ هزار میلیارد ریالی اصناف متخلف همدان
  • پرونده ۲ هزار نانوایی متخلف به تعزیرات حکومتی البرز ارجاع شد
  • مبل‌فروش متخلف در اردبیل جریمه شد
  • معرفی ۴ فروشگاه لوازم کشاورزی متخلف به تعزیرات حکومتی در جیرفت