Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرد شماره 2 تنیس جهان گفت: رقابت با نادال و فدرر باعث شده که بسیار مقاوم شوم و این انگیزه را داشته باشم تا در مسابقات شرکت کنم.

به گزارش خبرگزاری فارس و به نقل از AFP، نواک جوکوویچ مرد شماره 2 تنیس جهان تاکید کرد نسل جوان برای کسب عنوان قهرمانی گرنداسلم بسیار نزدیک و این نسل در تلاش است تا در صدر برترین‌های این رشته قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

16 عنوان قهرمانی گرنداسلم که به دنبال هشتمین عنوان قهرمانی تنیس آزاد استرالیاست می‌داند برای قهرمانی دیگر حریفانی چون نادال، فدرر، دومینیک تیم، مدودوف و ... را پیش رو دارد. جوکوویچ در خصوص تلاش نسل جوان در تنیس، اظهار داشت: آنها نزدیک و نزدیکتر می‌شوند. این کاملا مشخص است.

مرد شماره 2 جهان در صحبت‌هایش به مسابقات سال گذشته و فشارهایی که در بازی با مدودوف و تسییتسیپاس داشت اشاره کرد و گفت: آنها یک ست عقب هستند و یک روز در آینده‌ای نزدیک به ما می‌رسند، این اتفاق خواهد افتاد. این موضوع اجتناب‌ناپذیر است.

جوکوویچ ادامه داد: من فکر می‌کنم این نسل جوان مهارت و قدرت زیادی دارد. آنها ساعت‌های زیادی را به تمرین اختصاص داده‌اند. فکر می‌کنم این نسل جوان بسیار سخت تلاش و تمرین می‌کند. این نشانه خوبی است چرا که حدس می‌زنم این یکی از راه‌های موفقیت است.

این تنیسور صربستانی با اشاره به اینکه برای کسب قهرمانی گرنداسلم شرایطی لازم است، عنوان کرد: برای قرار گرفتن در سطوح بالا باید بازیکن سالها بلوغ ذهنی، عاطفی و تجربه به دست آورد. این نوعی مبارزه با ترس است.

وی ادامه داد: من، نادال و فدرر به خاطر 10-15 سال گذشته می‌دانیم در این شرایط خاص باید چه کاری انجام دهیم. این کمی ما را راهنمایی می‌کند.

جوکوویچ تاکید کرد اینکه نادال و فدرر با این سن در چنین سطحی بازی می‌کنند می‌تواند الهام‌بخش باشد. وی گفت: ما 3 نفر خیلی از وقت‌ها از همدیگر الهام می‌گیریم و می‌فهمیم چطور می‌توانیم روی موانعی که هست غلبه کنیم.

مرد شماره 2 جهان با اشاره به ابراز خوشحالی از اینکه در مسابقه‌ای شرکت می‌کند که نادال و فدرر هم هستند، تصریح کرد: من فکر می‌کنم رقابت با آنها باعث شده که بسیار مقاوم شوم و این انگیزه را داشته باشم که هنوز اینجا بیایم.

انتهای پیام/س

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس نواک جوکوویچ جهان نسل جوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان بعد از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود.

به گزارش مشرق، فراز کمالوند در نشست خبری بعد از شکست مقابل پرسپولیس، اظهار کرد: با توجه به بخشنامه فدراسیون که ما را از مطرح کردن یکسری مسائل محدود کرده است، نمی‌توانیم صحبت کنیم و درباره داوری صحبت نمی کنیم اما اگر اتفاقی می افتد که یک تیم متضرر می شود فدراسیون و کمیته داوران پاسخگو باشند و ما به هیچ‌کسی هم اعتراضی نداریم.

وی ادامه داد: در گل اول پرسپولیس صحنه ای اتفاق افتاد و اعتراضی هم نداریم و اعتراضمان از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون با نامه نگاری است ولی وقتی مقابل پرسپولیس با این بازیکنان توانمند با یک گل عقب می افتی، مجبوری سازمان بازی را تغییر دهی و جلو بکشی و بعد هم با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می شوی.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان گفت: بازیکنان من بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی هم خوب نبود. البته تیم ما یک اشکال ویژه دارد و آن است که تعدادی از بازیکنانم می دانند که چه قوی و چه ضعیف بازی کنند، جایگزین ندارند. مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و خودم به گردن می گیرم. سپاهان را بردیم و نگفتم من بودم اما باخت را به گردن می‌گیرم.

او عنوان کرد: وقتی پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و دو گل بد دریافت می کند ما باید چه کار کنیم. پناهی سه بازی متوالی است که اشتباه می کند، چاره چیست؟ البته اصلا ناامید نیستم و از فردا مجددا فشرده به کار می‌چسبیم و تا سوت آخرین بازی با انگیزه کار می‌کنیم. بعد از بازی با تراکتورهای حرف های زیادی برای گفتن دارم.

کمالوند بیان کرد: همه اخلاق من را می شناسند و حرفم را می زنم. شش بازی دیگر داریم و هر حرفی بزنم تنش بیشتری وارد تیم می شود.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: دلم نه برای بازیکنان و نه برای خودم نمی‌سوزد. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم! خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان این طور فوتبال بازی می کنیم. من شرمنده مردم هستم.

او ادامه داد: الان نمی توان کاری کرد و فقط باید هر طور شده شش بازی باقی مانده را به پایان برسانیم و به خدا توکل کنیم. امشب با پرسپولیس جنگ نابرابر داشتیم اما امکان دارد در بازی با شمس آذر، گل گهر و تراکتور وضعیت بهتر شود. همه با هم فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. من تا آخرین لحظه می جنگم. واقعا خدا کند تا بازی آخر سالم بمانم. البته پا پس نمی کشم و با تمام توان تلاش می کنم. از طرف همه از مردم عذرخواهی می کنم و باز هم می گویم خاک عالم بر سر ما که این گونه در زمین خودمان بازی را واگذار می کنیم.

کمالوند در پاسخ به این سوال که از طرف آقای ویسی هم عذرخواهی می کنید؟ گفت: من دوستان دیگری را نام نمی برم چون حرف که می زنم دوستان بلافاصله جواب دیگری می‌دهند.

وی عنوان کرد: درباره داوری حرف نمی زنم که محرومیتی در بر نداشته باشد اما خواهش می‌کنم خودشان صحنه ها را ببینند و اتفاقی به ضرر ما افتاده سریعا واکنش نشان دهند. البته با توجه به این که نمی توانیم درباره هر موضوعی در کنفرانس ها حرف بزنیم، چرا کنفرانس برگزار می کنند؟

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان زیاد تا بازی با گل گهر، تمرینات تعطیل می‌شود؟ گفت: اصلا. اگر می خواهید برای بازیکنان جشن تولد هم بگیریم؟ از فردا صبح و عصر تمرین می‌کنیم. نمی شود که هوادار با چشم گریان برود و بعد به بازیکن ما بر نخورد.

او خاطر نشان کرد: من از روز اول گفتم آمده‌ام که بمانم و بنای رفتن ندارم. هنوز برای بقای تیم در لیگ برتر ناامید نیستم.

خبرنگاران نشست خبری اوسمار، سرمربی پرسپولیس را به دلیل اینکه او روز گذشته در نشست خبری پیش از این دیدار شرکت نکرده بود، تحریم کردند.

دیگر خبرها

  • باخت مقابل پرسپولیس را گردن می‌گیرم/ خاک عالم بر سر ما!
  • قولی که راجر فدرر به یک کودک داد ؛ همه خندیدند ولی...(فیلم)
  • تنیس آزاد بارسلون؛ حذف نادال از دور دوم، صعود رود
  • فوتبال امید‌های آسیا در قطر؛ استارت مدعیان با پیروزی، توقف استرالیا
  • نادال: من دیگر آن تنیسور مدعی قبل نیستم
  • مسی، هالند و جوکوویچ منتظر گرفتن جایزه از بولت!‏
  • پایان رقابت های تنیس جام رمضان در سمنان
  • الهام گرفتن ژاوی از مارادونا پیش از مصاف با پاری سن ژرمن / فیلم
  • تنیس روی میز قهرمانی جهان| نوشاد عالمیان بازی برده را به نفر ۱۹ دنیا باخت
  • رادیک: وضعیت جسمانی جوکوویچ نگران کننده است