Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@17:05:11 GMT

۶۰ درصد مدارس مرند فرسوده هستند

تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۷۳۴۳۰

۶۰ درصد مدارس مرند فرسوده هستند

به گزارش خبرنگار مهر، داود گرشاسبی، امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند گفت: ۶۰ درصد از مدارس شهرستان علاوه بر داشتن ساختمان فرسوده، تجهیزات مناسب آموزشی نیز ندارند.

وی ادامه داد: امروزه بدون داشتن تجهیزات و امکانات آموزشی به روز و مناسب نمی‌توان بازخورد مناسبی از آموزش دانش آموزان گرفت.

معاون استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه هم اکنون ۷۰ مدرسه شهرستان مرند نیازمند توجه ویژه برای بازسازی و نوسازی است از همه مردم و مسئولان خواست در جهت جذب مشارکت‌های مردمی برای مدرسه سازی تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان مرند افزود: هم اکنون در شهرستان مرند تعداد ۱۹ طرح احداث بازسازی و نوسازی مدارس از طریق مشارکت‌های مردمی در حال اجراست که نیازمند افزایش این تعداد هستیم.

وی همچنین از نحوه برگزاری جشنواره‌های خیران مدرسه ساز انتقاد و خاطرنشان کرد: جشنواره‌های خیرین مدرسه ساز نباید یک حرکت نمایشی باشد بلکه باید جنبه اجرایی داشته باشد به گونه‌ای که به جای برگزاری جشنواره چند صدنفری، جلسه‌ای با خیران برگزار و تصمیمات نهایی برای ساخت و بازسازی مدارس اتخاذ شود.

معاون استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به ضرورت آموزش سبک زندگی اسلامی در مدارس گفت: آموزش و پرورش باید سبک زندگی اسلامی را از مدارس شروع و توجه ویژه ای به تربیت نسل در چار چوب نظام جمهوری اسلامی داشته باشد تا بتوانیم نسل را از گسست نجات دهیم.

وی ادامه داد: در آموزش سبک زندگی در مدارس سعی شود به مسائل اقتصادی و اشتغال زایی هم توجه و برای دانش آموزان مهارت آموزی شود.

کد خبر 4829310

منبع: مهر

کلیدواژه: مرند مدارس فرسوده خیرین مدرسه ساز قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف ایلام شهرکرد بوشهر تعطیلی مدارس سیل سیستان و بلوچستان گرگان قزوین سپاه پاسداران خطبه های نماز جمعه سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۷۳۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است

ستاد بحران زرند اعلام کرد، آموزش حضوری مدارس این شهرستان به دلیل صدور هشدار قرمز هواشناسی فردا (چهارشنبه) تعطیل است.

به گزارش ایرنا و بنا به نظر ستاد بحران با دستور فرماندار این شهرستان به اداره آموزش و پرورش به دلیل شرایط نامناسب جوی و احتمال بارندگی شدید در روز چهارشنبه مدارس مقاطع مختلف این شهرستان تعطیل است.

وی از شهروندان خواست در روزهای فردا چهارشنبه و پنجشنبه از مسافرت به مناطق کوهستانی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه ها خودداری کندد.

همچنین ریس ستاد بحران شهرستان زرند از اعلام آمادگی تمام دستگاه های اجرایی و نهادهای خدمت رسان طی این مدت در زرند خبر داد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد کلیه مدارس هرمزگان فردا دایر خواهد بود

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • مدرسه سازی در سیستان و بلوچستان با مشارکت خیران
  • ساخت ۶۰ درصد پروژ‌های مدرسه‌سازی با مشارکت مردم
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • ساخت و افتتاح ۲۷ مدرسه طی ۶ ماه در منطقه تبادکان مشهد
  • احداث مدارس خیر ساز نسبت به مدارس دولتی از سرعت عمل بیشتری برخوردار است
  • براي تقويت و ارتقا جايگاه مدرسه بايد برخي از محدوديت ها را برداشت
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟